|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
NASUM Support: Black Breath Voor de allerlaatste keer op tour! Enige show in Nederland. Het verhaal van de Zweedse grindcoreband Nasum is even tragisch als ongelooflijk. Geïnspireerd door bands als Napalm Death en Carcass begon Nasum in 1992 en groeide al snel uit tot een van de beste grindcoreacts van Europa. De band bracht vier studioalbums uit vol met compromisloze, keiharde metal. In 2004 sloeg echter het noodlot toe: frontman Mieszko Talarczyk kwam op vakantie in Thailand om het leven door de tsunami. Nasum hield er meteen mee op, maar doet dit jaar een eenmalige reünietour vanwege het twintigjarig bestaan. Op zang: Keijo Niinimaa van Rotten Sound! http://www.tivoli.nl/agenda/informatie/atid/455378/datum/ma-24-sep-2012/titel/NASUM Kaartje --> pocket. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Vette shit, jammer dat ik moet werken! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Had ik ook gehoord, ja. Maar in zaaltje, en Black Breath wordt sowieso vet, dus ik neem het risico graag Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Black Breath was op Roadburn echt fucking vet. Erg veel energie. Nasum wil ik nog wel een keer live zien, alhoewel ik niet weet hoe goed die gelaagde grind live uit de verf komt. |
|
quote: Superenthousiaste lui, immens aanstekelijke muziek; gaan. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Op Graspop was het te gek. Op WFF was het te gek. Snoeihard aanwezig dus. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Heel erg goed, al kan dat ook aan mijn overenthousiasme liggen. Op Graspop was het inderdaad te gek. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 23-07-2012 18:25] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Zit dan in Portugal helaas ,wel een vette combi die 2 bands!! The golden age of the 80's and early 90's of heavy music. That's what I am into. |
|
Oathbreaker doet ook mee! Tickets inmiddels in de zak. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
I am mine own redeemer...! |
|
Vanavond! Vind die Nasum reunie maar zwak van wat ik op de festivals heb gezien deze zomer, maar zin in die voorprogramma's |
|
Veel plezier. Ik sla hem over. |
|
Jammer! Maar we maken er ook voor jou een mooi feestje van Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ik verwacht een aantal Tartarus shirtjes in de pit! |
|
Ik heb zaterdag al gerepresent, nu mag iPim Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ik ga niet dus van mij komt het niet, maar waarschijnlijk morgen wel even bij Tivoli voor de deur voordat dead Can Dance speelt omdat Maurice nog een 40 Watt Sun elpee van me krijgt. Kan dan mooi even tartarus representen Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Tartarus shirt zit in de was! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Laat even weten of de verf erop blijft zitten na een wasbeurt. Als het eraf gaat dan zorg ik wel voor dat mijn witte shirt wel uiteindelijk geel wordt Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: haha, +1! http://www.last.fm/user/xmosh4jezusx | Kali/Entropy |
|
quote: We gaan het zien. Boeit me ook geen reet eigenlijk. Maar mijn moeder heeft hem gewoon met de warme was meegedraaid, dus hij zal goed getest worden. Daarnaast veel zin in Oathbreaker en Black Breath. Nasum voor de derde keer zien op deze tour. Goed of niet, toch ga ik - laatste keer. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Vertrek zometeen richting Utrecht. Zin in! Never have so many sacrificed so much for so few |
|
<3 <3 <3 Black Breath <3 <3 <3 Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik vond alledrie de bands zeer goed! Ik denk dat ik zo'n beetje de enige was die van tevoren Oathbreaker al kende, maar ik vond het geluid erg goed en er werd strak gespeeld. Black Breath knalde daar met gemak over heen dankzij helder geluid en twee gitaristen (en hele goede muziek natuurlijk). Nasum speelde al mijn favoriete nummers en ik had geen moment het idee dat ik naar een commerciele reunie-tour zat te kijken. Zoals Black Jew zou zeggen; ik vermaakte mij optimaal. Setlist van Black Breath: http://www.setlist.fm/setlist/black-breath/2012/tivoli-de-helling-utrecht-netherlands-5bddebc4.html En AG, die Razor To Oblivion LP die jij kocht, wat is dat? Ik ken alleen Heavy Breathing en Sentenced To Life. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 25-09-2012 1:55] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Is een EP, op LP uitgebracht. Van nog voor Heavy Breathing. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: en een tikkeltje beter nog dan die plaat |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |