|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Erik-guitar op 05-08-2012 10:00] |
|
Als je profiel weg is zijn ook al je posts uit het verleden verdwenen of kun je dan alleen geen nieuwe meer plaatsen? Handiger lijkt me gewoon even die 7 posts die je destijds hebt gedaan aan te passen. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 29-07-2012 18:22] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
+ Dit uiteraard: quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ben geen expert, maar ik denk dat je posts blijven staan. En als iemand je gequote heeft moet je ook wat meer moeite doen. |
|
Kortom, eerst nadenken voor je teveel informatie op het web gooit!! Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dat sowieso. |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_advsearch.php?action=zoek&keywords=Erik-guitar&what=username&sort=time Dit is waar het allemaal om gaat? 2 nietszeggende reviews? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik zou inderdaad ook niet met mijn naam met Dream Theater geassocieerd willen worden. |
|
quote: Inderdaad. Zelf editten, anders even hier vragen (met topic, datum en tijd). Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Hm. Dan hou ik m'n profielen nog maar even. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
In het ban topic met dodelijke ziektes gooien wil ook wel werken.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Godkolere nog aan toe. Beste heren Mods, Kunnen volgende topics, die reeds voorzien zijn van een slotje, definitief verwijderd worden? Het betreft: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1810848 en http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1960196r Bij voorbaat dank, XXL. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik zou graag het profiel van Mr. N. verwijderen, kan iemand mij uitleggen hoe dat moet? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Nee jij dan Onweerwolfje Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Beste Erik, zou ik je morgen even kunnen spreken? 8:30, mijn werkkamer. Met vriendelijke groet, je manager P.S. je hoeft je gitaar niet meer mee te nemen Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
:') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: |
|
quote: Verdorie, onder mijn normale user ID ingelogd. Kan iemand bovenstaand bericht even verwijderen? In verband met privacydingetjes hoeft niemand te weten dat ik Erik's leidinggevende ben. |
|
Argh, tyfusaids. Anyway. Iets met de search gebruiken. ZM verwijdert geen profielen, fag. Bier voor M. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Erik-guitar op 05-08-2012 9:59] |
|
Wat ik me wel afvraag: waarom al die moeite? Een eventuele werkgeverzal er toch vast geen problemen mee hebben dat je een online leven hebt? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Dat is inderdaad de enige optie. Doordat dit een zelfgeklust forum is ontbreekt er bvb. de functionaliteit om een user uit de database te halen zonder dat het forum stuk gaat Onze users zijn dus letterlijk de bouwstenen van het forum! edit: en XXL nog bedankt voor het meehelpen [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 30-07-2012 22:20] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Daar denkt de werkgever van Peter Verburg vast anders over. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
:') Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Administration | Volgende pagina |