|
Auteur: |
|
|
Diverse Black Metal shirts(XL) te koop aangeboden van m'n prive collectie. 1349-Hellfire TS/XL Emperor-Green Dragon HSW/XL (Verkocht) Ancient Rites-Baphomet(Only frontprint)TS/XL Antaeus-De Principii Evangelikum TS/XL Secrets of the Moon-Antithesis TS/XL Urfaust-Devil (Only frontprint)TS/XL (Verkocht) Torrent-Between the Stones TS/XL (incl.mlp/mcd) (Muzikaal uitstapje van de heren Akhenaten en Kanwulf,van de bands Judas Iscariot en Nargaroth.) Funeral Winds-Nexion Xul TS/XL (Verkocht) KRIEG-Destruction Ritual LS/XL SauroN-For a Dead Race TS/XL (Verkocht) Dark Funeral-Diabolus Interium HSW/XL Kwaliteit:Nieuw/gedragen Bij interesse,even mailen voor eventueel een foto van het shirt. -Serieuze biedingen a.u.b (startbod TS 10,- HSW/LS 15,-) -Na 2 dagen geen betaling te hebben ontvangen,word het shirt weer te koop gezet Contact: moonspell_rites@hotmail.com |
|
En nogmaals de groetjes aan de mama van Schaep. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Waarom post je ook de reeds verkochte shirts? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
De groeten aan Mr.N Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
En uiteraard ook de groetjes aan de zoekfunctie. |
|
Hé nark alles kits? Ik heb een nieuwe schrijver voor je die je moet lezen, de beste man heet Jens Lapidus quote: The floor says hello! [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 04-08-2012 20:03] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
[quote]Op 4 augustus 2012 20:01 schreef Sgeiterdt het volgende: Hé nark alles kits? Ik heb een nieuwe schrijver voor je die je moet lezen, de beste man heet Jens Lapidus Staat hier al in de kast 13 uur van Deon Meyer kan ik je van harte aanraden. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Ah je hebt hem al ontdekt dus, ik ga straks in deel 3 beginnen Deon Meyer zal ik ook eens checken, bedankt! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ja deel 1was gaaf en deel 2 moet ik nog in beginnen maar ik moet eerst nog door dat boek van Steven King 22-11-1963 heen hehehehe. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Deel 2 is ook erg goed, ben benieuwd wat deel 3 gaat brengen. Succes met King! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Mijn dank is weer groot Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ik ben meer benieuwd naar die andere collectie! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Groeten aan bokaj! |
|
Zozo, dat zijn een hoop spuuglelijke shirts. Startbod... Hoe bedenk je het? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Index / Algemeen |