|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
He he .. dat vond ik ook ... kijk nu maar eens. |
|
Deze poll is echt geweldig! No regrets and no remorse... |
|
Nu nog uitlijnen en hij is helemáál fantastisch... |
|
Hij is echt zalig... kijk eens wat er aan het winnen is... |
|
Ok .. het is weer tijd voor een nieuwe ... graag met iets kortere teksten |
|
mag ik nog ff eendje roepen? en zo niet, pech Ik vond de Girl Power van de Spice Girls nog lang niet ver genoeg gaan!!! Ik vergiet als zeef hebben |
|
De poll moet er eigenlijk weer vanaf ... dus als jullie nog suggesties hebben dan hoor ik het graag. |
|
Nog niet, maar dat komt nog wel!Gna Gna |
|
quote: het heeft vandaag niet geholpen ik zat in de trein van amersfoort nar A*dam centraal, kwamen er iets van 8 achterhoekers van tussen de 25 en de 35 bij me zitten... grrrrrrr ze zaten constant te brullen van het lachen en te praten over "wijfen" en over "hun wijf" alsof het afwasborstels waren ik werd er echt gek van uiteindelijk mijn discman op 10 gezet...al hoorde ik ze er nog doorheen lachen Ik vergiet als zeef hebben |
|
Hebben jullie nou nog nieuwe ideeen ?? ... die poll moet er zo onderhand weer eens af. |
|
quote:Wat vind je de leukste Smiley |
|
quote:Iets in de geest van die met die lolly's van Kabaal am Gemaal van vorig jaar.....moet nog even over de details denken..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Misschien een paar ideeën: -Wat is de beste metalvideoclip? -Wat is de beste (metal)soundtrack?(met nrs van o.a....) -Wat maakt een goeie metalsong?(+een soort checklist van de instrumenten die moeten primeren,belang v/d zanglijnen,... ) Weet niet,hoor... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Nou, 'k zal een poging wagen : Het volgende Metallica-album zal het volgende item bevatten 1) Een bonustrack samen opgenomen met de Josti Band 2) Een cover van Marco Borsato 3) Gratis kaartjes voor Metallica-concerten zodat er toch nog wat mensen komen opdagen 4) Een bonuscd met dronkemansgebral van James Hipsfield himself 5) Een roestvrije schaar zodat Metallifans ook hun haar kunnen afknippen 6) Een duet met Elvis Presley, want Metallica is al net zo lang dood als The King 7) Oordopjes |
|
Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: |
|
quote:erg leuke poll ... maar er zijn nu al te veel smilies om de poll er een beetje normaal uit te laten zien. |
|
En die van Metallica dan??? |
|
Volgens mij is Paul van de aardbodem verdwenen. |
|
quote:[off topic] nee hoor.....vanmorgen was hij er gewoon nog [/off topic] [Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 27-08-2001 8:25] I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Bwahahaha.. die's echt FUCKING goed.. hey maar over die smiley's vindik best interessant, anders doe je 'welke combinatie van smiley's', dus misschien een beetje die wat op mekaar lijken? of gewoon vreemde combinaties, like 1. fun 2. uitgaan 3. verliefd 4. metal 5. boos 6. hmmmzzzzzzzzzz 7. overig uh, ik geloof dat dit ze allemaal zijn? [Dit bericht is gewijzigd door Ixl op 04-09-2001 23:51] God hates us all ! God hates us all ! |
|
Je hebt ze allemaal ja, deze zelfs dubbel : |
|
Jij bent de volgende vergeten : *Grijnz* God hates us all ! God hates us all ! |
|
Hey paul, 'k had er eigenlijk nog wel eentje voor je : Op het ZM-shirt moet verschijnen : 1. Een tekening alla Iron Maiden cd-hoesjes 3. Een vette SKULL vol met MAGGOTS ;] 3. Een 'fantasy'-tekening 4. Een wietblad met paddo's ervoor 5. Een kerel met ruig blond lang haar en een vette gitaar waarvan je niet kunt zien wie het is 6. Ikzelf natuurlijk ! Hey.. fok.. de smiley's zijn op...? Wie heeft........? God hates us all ! God hates us all ! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |