IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Dark Angel Vorige pagina | Volgende pagina
BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 08-03-2004 20:05 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 19:06 schreef Orion het volgende:
Darkness decends en we have arrived

Luisterst te weinig Time does not Heal vriend


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-03-2004 20:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 17:42 schreef b 11 het volgende:
Ga denk ik DA cdtje kopen, welke moet het worden volgens jullie?


1. Darkness descends
2. Leave scars


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 09-03-2004 11:36 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Yep darkness Descends is DE DA klassieker!



b 11
Usericon van b 11
Posted 09-03-2004 16:46 by b 11 Wijzig reactieProfiel van b 11Quote dit bericht

Wat een brute muziek zeg

Heb merciless death even gedownd,
denk dat ik binnen kort die cd maar even bestel.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 11-03-2004 7:58 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

HAHHAHA ik hoop dat de heren nu serieus bezig een nieuwe plaat op te nemen, dat stond wel in de plannning...


ze schijnen nog een hele plaat op de plank te hebben liggen die nooit uitgekomen is!



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-10-2005 0:34 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Nou mensen, ik luister de laatste tijd weer vaak naar Dark Angel.... intussen vind ik die laatste, 'Time Does Not Heal', toch wel het fijnst om te luisteren... op de voet gevolgd door 'Darkness Descends'. Waarom weet ik niet precies.
Maar deze band verdient een schop omhoog, want ook al is al het materiaal veertien jaar oud of zelfs nog ouder, het is prachtig!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 18-10-2005 0:37 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2005 0:34 schreef M. het volgende:
Nou mensen, ik luister de laatste tijd weer vaak naar Dark Angel.... intussen vind ik die laatste, 'Time Does Not Heal', toch wel het fijnst om te luisteren... op de voet gevolgd door 'Darkness Descends'. Waarom weet ik niet precies.
Maar deze band verdient een schop omhoog, want ook al is al het materiaal veertien jaar oud of zelfs nog ouder, het is prachtig!


Idd imho blijft Time does not heal het beste. Betere productie ook.


Bazzio Attacks!!!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-10-2005 0:42 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2005 0:37 schreef bazzio het volgende:
Idd imho blijft Time does not heal het beste. Betere productie ook.

Yep wat ik echt geweldig vind is hoe in dat eerste nummer, dat eerste couplet overgaat in die polkabeat.... want bij de 2e tekstregel in het "snelle stuk" pakt de gitaarriff de boel op, begrijp je wat ik bedoel? Ca. 1 minuut later doen ze het nog een keer

Enfin, van precies die overgang (2x) krijg ik zin in de rest van die plaat, en die overgang geeft ook precies de sfeer weer die ik op die plaat voel. Echt geweldig.....


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Rattlehead
Pain's invention, Madness
Usericon van Rattlehead
Posted 18-10-2005 1:08 by Rattlehead Wijzig reactieProfiel van RattleheadQuote dit bericht

Beetje jammer alleen dat de band's site niet meer bestaat, de beloofde dvd nooit het daglicht zal zien, een van de bandleden net gescheiden is, Gene Hoglan liever (meer) centen verdiend met Strapping young lad en Ron Rinehart nooit meer zal zingen aangezien zijn rug te verrot is.

RIP DFA!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-10-2005 8:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2005 0:34 schreef M. het volgende:
Nou mensen, ik luister de laatste tijd weer vaak naar Dark Angel.... intussen vind ik die laatste, 'Time Does Not Heal', toch wel het fijnst om te luisteren... op de voet gevolgd door 'Darkness Descends'. Waarom weet ik niet precies.
Maar deze band verdient een schop omhoog, want ook al is al het materiaal veertien jaar oud of zelfs nog ouder, het is prachtig!


mooi om te lezen dat deze band nog steeds gewaardeerd wordt (door meer mensen dan mijzelf)!! voor mij blijft "darkness..." nog steeds nummer een. ik erken dat qua techniek (zowel songstructuur als prodcuctie etc) "time..." de beste is maar ik "kick" zo enorm op die enorme rauwheid en agressie op "darkness" plus die karakteristieke zang van don doty en waarschijnlijk telt ook mee de enorme impact die deze lpee (jaja) op mij heeft gemaakt toen deze net uit was. hte is dus ook jeugdsentiment van de zuiverste orde


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-10-2005 11:49 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 oktober 2005 1:08 schreef Rattlehead het volgende:
Beetje jammer alleen dat de band's site niet meer bestaat, de beloofde dvd nooit het daglicht zal zien, een van de bandleden net gescheiden is, Gene Hoglan liever (meer) centen verdiend met Strapping young lad en Ron Rinehart nooit meer zal zingen aangezien zijn rug te verrot is.

RIP DFA!


En toch was er sprake van een reunie en het alsnog opnemen van die al geschreven plaat; wat blies de boel dan af?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Rattlehead
Pain's invention, Madness
Usericon van Rattlehead
Posted 19-10-2005 0:37 by Rattlehead Wijzig reactieProfiel van RattleheadQuote dit bericht

Voor zover ik weet had het iets te maken met de lyrics van het nieuwe album, geschreven door Hoglan. Deze gingen over psychopaten en hun sexualiteit en dat viel niet zo goed bij de Gristenen van DFA, ik vergeet echter telkens zijn naam. Het is die ene waar de broer van in Viking speelde meen ik mij te herinneren!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-10-2005 14:40 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

De enige reden dat het niet door ging was een gristelijk issue over de teksten? Wat LAME


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


valfar
Usericon van valfar
Posted 19-10-2005 15:11 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 19 oktober 2005 0:37 schreef Rattlehead het volgende:
Voor zover ik weet had het iets te maken met de lyrics van het nieuwe album, geschreven door Hoglan. Deze gingen over psychopaten en hun sexualiteit en dat viel niet zo goed bij de Gristenen van DFA, ik vergeet echter telkens zijn naam. Het is die ene waar de broer van in Viking speelde meen ik mij te herinneren!


Nee, het waren geen echte broertjes, dat was puur een publiciteits stunt zodat ze de band konden aankondigen als 'the new band from Brett Eriksen's brother'. Maar dit bleek dus later niet waar te zijn. Wel erg jammer ja dat de reunie niet is doorgegaan. Maar ik snap ook niet waarom Gene sowieso nog in DA zit als de rest is bekeerd. Maarja, zo gaat dat bij bijna alle Amerikaanse thrash metal bands. Ook bands die beweren dat ze true ende ev0l zijn maar achter de schermen ook naar de kerk gaan enzo. Gewoon weer het bewijs dat Amerikanen ontzettend hypocriet zijn. Dat doet trouwens niet af voor de muziek hoor



neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 19-10-2005 19:38 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

shock
reünie is dus alweer voorbij vóór er uberhaupt iets is uitgebracht??

en ze hadden na 'Time' schijnbaar praktisch al een hele nieuwe plaat geschreven die ze nu gedeeltelijk zouden gana gebruiken (her-opnemen)
of waren het nu nummers tussen 'leave' en 'time' in. ff kluts kwijt.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-10-2005 20:12 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2005 15:11 schreef valfar het volgende:
Gewoon weer het bewijs dat Amerikanen ontzettend hypocriet zijn.

Inderdaad, want de bekeerlingen in een aantal thrashbands zijn 100% representatief voor de gehele bevolking van Amerika, toch?

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 19-10-2005 20:12]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Rattlehead
Pain's invention, Madness
Usericon van Rattlehead
Posted 19-10-2005 21:25 by Rattlehead Wijzig reactieProfiel van RattleheadQuote dit bericht

Het is nog erger....van wat ik begreep ligt er nu anderhalf DFA album weg te stoffen.....wat ontzettend zonde!


Rattlehead
Pain's invention, Madness
Usericon van Rattlehead
Posted 19-10-2005 21:27 by Rattlehead Wijzig reactieProfiel van RattleheadQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2005 15:11 schreef valfar het volgende:
Nee, het waren geen echte broertjes, dat was puur een publiciteits stunt zodat ze de band konden aankondigen als 'the new band from Brett Eriksen's brother'. Maar dit bleek dus later niet waar te zijn. Wel erg jammer ja dat de reunie niet is doorgegaan. Maar ik snap ook niet waarom Gene sowieso nog in DA zit als de rest is bekeerd. Maarja, zo gaat dat bij bijna alle Amerikaanse thrash metal bands. Ook bands die beweren dat ze true ende ev0l zijn maar achter de schermen ook naar de kerk gaan enzo. Gewoon weer het bewijs dat Amerikanen ontzettend hypocriet zijn. Dat doet trouwens niet af voor de muziek hoor


Oja, dat verhaal kende ik wel, was het even vergeten. Niet iedereen is even sterk bekeerd overigens, het waren 1-2 leden die er zo'n moeite mee hadden...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-11-2005 2:05 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hier nog een quote van Gene:

"I got to hang with my brother Cris McCarthy. He was DARK ANGEL's guitarist for our last year of existence, and he and I were writing the never-recorded 'Atrocity Exhibition' album together. It's a shame DFA [DARK FUCKING ANGEL] couldn't hold it together, 'cause that album was gonna rip. I think, anyway. DARK ANGEL reunion=never gonna happen. We are gonna leave it 'legendary.' Why blow the myth? And oh, we would, believe me...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 06-05-2006 23:24 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl




axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 20-05-2006 15:34 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

In september 2002 nog bij elkaar gekomen voor een paar losse shows, o.a. in Santa Anna, 30-9-2002. Maar zonder Don Doty is het toch nooit meer dat wat het was van 1983 t.m december 1987. Het waren geen broers die in Viking speelden, een pure publiciteitsstunt die goed heeft gewerkt.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-05-2006 17:28 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2006 23:24 schreef Oud Vuil het volgende:
Burning of sodom!!!

http://www.youtube.com/watch?v=Pj0QtoeTcKY


Jaja, dat is vette shit hoor! Gene die beukt daar behoorlijk!


"This one is older than shit, heavier than time!"


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 20-05-2006 17:42 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2006 23:24 schreef Oud Vuil het volgende:
Burning of sodom!!!

http://www.youtube.com/watch?v=Pj0QtoeTcKY


Da's van Ultimate Revenge 2 VHS, dat hele ding is een geniaal brok metal.


Nog zo stoere internet warrior.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-09-2007 19:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=9784&titel=Poster_The_Mist

kijk, zo hoor je een concert te beginnen. Eerst effe "Harbringer of doom", daarna zonder "The death of innocence" en als daarna "burning of Sodom" er in wordt gegooid is zelfs de meest dove Triviumfan om (heeft huilend de zaal verlaten).

damn wat was die band toch goed zeg.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-11-2007 20:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht



Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen