|
Auteur: |
|
|
Binnenkort te koop bij Annemarie, hier beter bekend als Erbrechen. Ze zijn €35,00 per stuk.Ze zijn 15 centimeter groot. Per beeldje worden er 30 gemaakt. Mail naar info@dezwartesnor.nl of kijk op: www.dezwartesnor.nl [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 13-08-2012 17:39] |
|
Ik stik hier bijna! |
|
|
|
Haha, jammer dat ik geen piano heb! |
|
ja kut man ff marktplaatsen! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
|
|
Hij staat ook wel leuk in de vensterbank of op de wasmachine (moet je wel opletten dat de arme man er niet af trilt) |
|
quote: Ik ben zo blij als een kind. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Een minderjarig kind? |
|
Leuk idee. Een 6,5. Helaas is de uitvoering een mager 5-je. Edit; flyertje krijgt overigens een ruime 8. Netjes vormgegeven. [Dit bericht is gewijzigd door Jolly Roger 666 op 13-08-2012 20:10] Ja hoor... |
|
quote: Als een kind van 8. |
|
quote: Heb je geen orgel? Get it? Stalin-orgel? Ja hoor... |
|
Briljant |
|
Sorry hoor, maar die beeldjes zijn echt fucking lelijk..... Idee is grappig en lovenswaardig, maar die dingen zien er niet uit... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: +1, lijken wel handenarbeidprojectjes van een afdeling verstandelijk gehandicapten helaas. Boeiender |
|
Komt er ook een van Greycloak? |
|
quote: yup... beetje "vaderdag kado" van iemand uit groep 6... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Beeldjes van dictators, niet van verstandelijk gehandicapten.... Boeiender |
|
|
|
Dit is eerder al gedaan natuurlijk, veel beter/mooier ook. Nice try though... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: *glas water tegen beeldscherm* Vind het idee wel awesome! [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 21-08-2012 20:00] Verrassend triviaal |
|
quote: pff hahaha IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik wil een Michel Daerden, als posthuum eerbetoon . Nu nog een piano echter... De mensen van vandaag peizen allemaal dat ze 't zijn, maar ze zijn 't niet ! |
|
quote: Bang dat ze voor jouw hoofd te weinig klei hebben? [/OWW] [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 22-08-2012 9:57] |
|
quote:Nee hoor, maar om mijn prachtige trekken goed te boetseren heb je meer talent nodig. Boeiender |
Index / Algemeen |