|
Auteur: |
|
|
Bevestigd voor 21 november: Metal attack over Europe met: Dark Tranquility (SWE) Keep of Kalessin (NOR) Warbringer (USA) Dawn Heist(AU) Reign of the architect (ISR) http://www.paard.nl/event/DARK-TRANQUILITY-KEEP-OF-KALESSIN-WARBRINGER-DAWN-HEISST-REIGHN-OF-THE-ARCHITECT voorverkoop 17 aug. €20,- excl. servicekosten |
|
Ondanks dat ik na Projector al een beetje afgehaakt ben toch maar even kijken. Het is tenslotte bijna om de hoek |
|
Laatste herinnering: volgende week!!! |
|
...en dan blijkt de hele tour afgelast te zijn. Crap. MC Hammer Smashed Face |
|
Ik dacht dat alleen Warbringer afgehaakt had? |
|
Ah... Nou, maar goed dat ik nog geen kaartje heb dan |
|
DT show @ Eindhoven Metal Meeting gaat misschien wel door Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
En KoK? Black seeds of bunny! |
|
Hele kleine kans dat we daar financieel uit gaan komen, want weet dat 1 retourtje Trondheim - AMS (of DUS) bijna 400 Euro kost, en dan hebben we het nog niet over de transporten, hotel en de gage, MAAR: we zijn nog aan het onderhandelen. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Gewoon iemand met een busje zoeken die voor benzinevergoeding een band heen en weer wil rijden |
|
quote: Geinig dat je hier meer info geeft dan op jullie eigen FB pagina ! Is KOK dan zo'n belangrijke band om zoveel geld aan uit te geven ? |
|
quote: Ik zou ze halen, onderdak verlenen en weet ik wat, als ik daar de mogelijkheid toe had :') Black seeds of bunny! |
|
Haha ja +1. Helaas heb ik alleen een kleine kamer en een nog veel kleinere auto haha. Damn ik hoop echt zo dat het EMM lukt |
|
Ik heb een smart, veel kleiner dan dat wordt het niet XD @ bij jou, 1 bij mij? Maar in all reality, ik hoop het ook echt, heb ze vorig jaar in de doornroosje ook al moeten missen omdat ik door ziekte amper op mn eigen benen kon staan, laat staan naar een concert gaan Black seeds of bunny! |
|
Taxi team ZM Ik heb toen in hier Nijmegen de halve show gemist omdat ik in het café gedeelte zat te lullen en niet door had dat ze al begonnen waren |
|
Zou natuurlijk wel ergens ontzettend gaaf zijn als we dat op de een of andere manier konden fixen Black seeds of bunny! |
|
Trondheim - Eindhoven en terug.. knap als je dat ff rijdt in December... enkele jaren geleden met Volbeat en Entombed van Trondheim naar Bergen gereden, duurde 11uur in de winter. Maar goed, we gaan een beetje off-topic geloof ik hiermee. Hoop zsm uitsluitsel te hebben voor iedereen. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: 1) Facebook doen anderen voor me 2) DAT is de hamvraag, want KoK zou ook nog eens zonder zanger komen, en optreden als 3-piece met Arnt op gitaar en vocals. Interessant of niet interessant VS Waard of niet waard?? [Dit bericht is gewijzigd door MR Klister op 17-11-2012 1:57] Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Ik bedoelde eigenlijk vanaf A'dam of Düsseldorf en mij lijkt dat dus echt fakking gaaf Black seeds of bunny! |
|
quote: 1 ) Wist ik niet ! Ik vind het sowieso goed hoe open jullie zijn in het verstrekken van info . 2 ) Tja . Ik weet niet hoe groot KOK is ( ben niet zo'n fan ) en hoeveel mensen er speciaal voor komen . Je gaat sowieso een hoop geld uitgeven .Ik kan niet inschatten of dat het waard is. Maar het feit dat jij het hier vraagt lijkt me dat je zelf ook twijfelt . Vooral ook omdat de band nog niet eens compleet is . Komen ze zelf wel graag ? Pestilence niet haalbaar eigenlijk ? Die laatste CD viel me niet mee , maar een old school set zou niet verkeerd zijn ( en dan verplicht gewoon op 6 snaren ). En ik heb het wel eens meer gevraagd , maar is Gorod geen optie ? Zo'n type band speelt ( naar mijn weten , ken niet alle bands ) helemaal niet op de EMM. Supermuzikanten en nog eens geweldige nummers ook . Psycroptic is volgens mij de enige band in dat straatje ( goeie band overigens ! ). |
|
quote: Wel, voor wat busritten tussen Eindhoven en Amsterdam of Düsseldorf or Dortmund of Brussel laten we een band echt niet afketsen hoor, we hebben dat weekend al 3 busjes gehuurd met 3 chauffeurs die enkel heen en weer rijden de hele dag dus dat kan vaak al gecombineerd worden of ze rijden een keer extra. Lees: de airport shuttles zijn de hoge kosten niet. Eventuele extra backline rental en de band cateringkosten zijn ook te overzien, maar als een band eerst met een nightliner zou komen dan komen er nu ineens vluchten en hotelkosten onvoorzien bij, en als dan de band nog eens niet compleet blijkt te zijn, dat maakt het verhaal wel moeilijk. Maar goed: zal er op dit Den Haag topic nu ff niks meer over zeggen, en me op het EMM topic melden zodra er nieuws is, en dan andermaal aan de tijdschema's en het festival t-shirt design gaan werken. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
Index / Concerten |