IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 7 & 8 sept: Appelpop @ Tiel Volgende pagina
MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 20-08-2012 22:43 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Dit jaar spelen:

Within Temptation
Anneke van Giersbergen
Automatic Slam
Bush
Blaudzun
Chef'Special
De Jeugd van Tegenwoordig
Dio
Gers Pardoel
Guus Meeuwis
Half Moon Run
Heideroosjes
Ilse de Lange
Karma To Burn
Kill It Kid
Krystl
Miss Montreal
Next Best Band
Racoon
Rilan & the Bombardiers
School Is Cool
Selah Sue
The Jacks
Wallace Vanborn
Why We Fight
Will and the People
Wish to be a Star

http://www.appelpop.nl

Misschien wel weer heen.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-09-2012 21:54 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik ga zaterdag met het hele gezin en mijn zus en schoonzus. Kunnen de kids Gers Pardoel zien, en ikzelf Karma to burn. Zal mijn zoontje trouwens ook wel gaaf vinden, die houdt ook wel van stoner.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 06-09-2012 21:56 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Gers Kwijlsmoel komt toch ook in de Pul in Uje?
Niet gratis, dat dan weer niet.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-09-2012 21:58 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2012 21:56 schreef Forever After het volgende:
Gers Kwijlsmoel komt toch ook in de Pul in Uje?
Niet gratis, dat dan weer niet.
Ja klopt. Maar ik ga liever naar Tiel. Lekker in de open lucht met mooi weer, pilsje erbij, en een hoop bekenden daar. De Pul doe ik wel weer als er goede muziek is.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Forever After
Fading to Black
Posted 06-09-2012 22:00 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ik kijk net het programma.

Als ik zou gaan zou de vrijdag volledig hoofdpodium zijn.
Zaterdag wisselen.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-09-2012 22:08 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2012 22:00 schreef Forever After het volgende:
Ik kijk net het programma.

Als ik zou gaan zou de vrijdag volledig hoofdpodium zijn.
Zaterdag wisselen.
Ja klopt, de programmering had handiger gekund.

Forever After
Fading to Black
Posted 06-09-2012 22:13 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Hehe... zal ook wel een kwestie van smaak zijn.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-09-2012 22:16 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ach. Ik had ook wel graag Chef Special, Miss Montreal en Within Temptation gezien. Maar goed, met Karma to burn ben ik ook al heel tevreden. Kan ik vrijdagavond mooi boodschappen doen.

Forever After
Fading to Black
Posted 06-09-2012 22:20 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Je gaat alleen zaterdag begrijp ik?

Zaterdag heeft wel grote tussenpauzes vwb ik leuk genoeg vind. Anneke speelt in november in de W2 dus die zie ik dan wel...

Maar goed, ik ga er toch niet heen, naar appelpop bedoel ik dan.

Edit:
Effe teruglezen doet wonderen...
Alleen zaterdag dus.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 06-09-2012 22:21]

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-09-2012 22:24 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Why we fight had ik trouwens ook wel willen zien. Spelen leerlingen van mijn school in.

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 06-09-2012 22:29 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Ik ga morgen ff kijken, Selah Sue en DJVT voor m'n vriendin en ik wil Miss Montreal en Within Temptation wel weer eens een keer zien

5 Euro's? Op je muil!!

Forever After
Fading to Black
Posted 06-09-2012 22:30 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Mag jij de provincie wel uit?

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 06-09-2012 22:33 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Ik wel, we plakken er een dagje 's Hertogenbosch aan vast, mooie invulling van m'n laatste vakantiedag!

5 Euro's? Op je muil!!

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-09-2012 22:35 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2012 22:29 schreef Sgeiterdt het volgende:
Ik ga morgen ff kijken, Selah Sue en DJVT voor m'n vriendin en ik wil Miss Montreal en Within Temptation wel weer eens een keer zien
Kom zaterdag ook anders, ik wil Romana weleens zien.

Forever After
Fading to Black
Posted 06-09-2012 22:36 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Hmmm... varen op de Dieze?

Morgen nog in Den Bosch, omdat ik daar werk.
En dan het hele weekend niet meer hoop ik.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-09-2012 22:38 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2012 22:36 schreef Forever After het volgende:

Wist je dat Den Bosch de enige stad is waar ze die geluidswal bij de snelweg andersom hebben gebouwd?

Forever After
Fading to Black
Posted 06-09-2012 22:39 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Nee, maar vertel. Al voel ik het al wel aankomen denk ik.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-09-2012 22:42 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Het snelwegverkeer had last van het lawaai van al die Bosschenaren met hun grote bekken.

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 06-09-2012 22:42 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 6 september 2012 22:35 schreef bastianus het volgende:
Kom zaterdag ook anders, ik wil Romana weleens zien.

Ik moet zaterdagavond werken Bas

quote:
Op 6 september 2012 22:36 schreef Forever After het volgende:

Geen idee wat we daar gaan doen, het zal wel shoppen worden want er gaat nog een vriendin van ons mee. Misschien zie je ons nog wel voorbij rijden in een grijze Daihatsu YRV

[Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 06-09-2012 22:43]

5 Euro's? Op je muil!!

Forever After
Fading to Black
Posted 06-09-2012 22:44 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Nee, als jij uut het noorden richting Den Bosch gaat kom je niet in de buurt.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-09-2012 22:45 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2012 22:42 schreef Sgeiterdt het volgende:
Ik moet zaterdagavond werken Bas
Jammer. Halen we de schade maar een andere keer in.

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 06-09-2012 22:49 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 6 september 2012 22:44 schreef Forever After het volgende:
Nee, als jij uut het noorden richting Den Bosch gaat kom je niet in de buurt.

quote:
Op 6 september 2012 22:45 schreef bastianus het volgende:
Jammer. Halen we de schade maar een andere keer in.

Volgende keer beter!

5 Euro's? Op je muil!!

Forever After
Fading to Black
Posted 06-09-2012 22:53 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Btw, je neemt een hotelletje van vrijdag op zaterdag?

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 06-09-2012 23:00 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Nee we rijden gewoon weer naar huis, is maar 70 minuten rijden

5 Euro's? Op je muil!!

Forever After
Fading to Black
Posted 06-09-2012 23:01 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Oh, dus na Appelpop ga je nog naar Den Bosch. Of mis ik nou iets?

Of eerst Den Bosch en dan Appelpop?

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 06-09-2012 23:06 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Oh nee we gaan overdag naar Den Bosch en 's avonds naar Appelpop. Ik begrijp de verwarring, het staat er wat onduidelijk

[Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 06-09-2012 23:07]

5 Euro's? Op je muil!!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com