|
Auteur: |
|
|
Natuurlijk niet(wat het vergeten betreft)!!! de voorloper van Master!!! hebben slechts een mini uit. Toch een van de sleutelbands in de ontwikkeling van deathmetal.Paul speckman heeft vreselijke goede deathmetal nummers geschreven (enlekker simpel!) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 09-10-2002 20:12] |
|
Ken het wel maar ik weet niet eens meer waar ik het gehoord heb die-mini is ergens van half jaren 80 geloof ik, deed me destijds (toen ik het hoorde) aan infernal majesty denken staat me nog bij... |
|
Het is niet echt de voorloper van Master, want de LP Fuckin' Death komt uit 1991, en dat kan dus nooit de voorloper zijn! Bovendien staat er op de Nuclear Blast (waren nog goed in die tijd) vellen in de NB LP's een advertentie van allerlei - toen - nieuwe releases bij Death Strike: 'With Speckman from Master'. Maar desalnietemin een fantastische schijf, waarom kennen zo weinig mensen dit? Check het allemaal! |
|
correctie de 2e release is van '91 de eerste van '85 dus weldegelijk de voorloper van MASTER. ff google doet wonderen; http://www.anus.com/metal/deathstrike.html [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 09-10-2002 21:46] |
|
quote: Woei! Ik heb dat nooit gezien Ga ik die ook maar es zoeken. Maar goed, Speckman heeft wel meer gedaan, speelt tegenwoordig ook in Krabathor!? |
|
Hmm... Dat is Fuckin' Death, ik heb gewoon een re-release uit 1991... Gegege Sorry... |
|
quote: ja, hij heeft ook nog een cd uitgebracht met "abomination", een meer thrash gerichte band. verder heeft hij nog een cd onder de naam speckmann uitgebracht waarop afwijkende versies staan van klassiekers. maar het beste materiaal zijn de eerste twee master cd's naar mijn bescheiden mening. |
|
quote: Ik vind Death Strike beter dan Master, hoewel die ook erg goed is! |
Index / Heavy Metal |