![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik bekeek net even de nieuwsafdeling van de NOS-website. De politiek- en economiecategorieën vallen nog wel mee, maar wat staat er een troep tussen binnenland en buitenland. Uitmarkt met Hazes Marathon Ontvoerd meisje na 2 jaar ontsnapt Noors pakketje na eeuw geopend Dreigtweets aan Beatrix bestraft Geen boete voor weggooien appel Mensen neergeschoten in NY Defecte brug houdt zeilbroers tegen Angry Birds naar Mars Etten-Leur weer 'kakkerlakken vrij' Verder nog veel nieuws waar ik geen verstand van heb of dat me niets interesseert, bijvoorbeeld dat er een hoofd van een bedrijf of instelling verwisseld is. Van mij mag het nieuws wel een stuk statistischer en onderzoeksgericht worden, in plaats van dat er van ieder onderwerp een paar voorbeelden genoemd worden. ![]() |
|
quote: De NOS app omdat je zeer snel/makkelijk even het meest recente NOS journaal kunt kijken. Dat "journaal" van nu.nl is net zo beschamend slecht als de reaguurders op nujij.nl. En idd, saai is de app wel. Maar ik hoef in principe alleen maar het nieuws te zien/lezen, reacties hebben we ZM voor ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: Of je overschat het grootste gedeelte van de Nederlandse bevolking, of je vindt dat ze voor jou alleen een nieuws-kanaal moeten inrichten? Ja hoor... ![]() |
|
quote:Je zou ook kunnen proberen om met gemeenschapsgeld dat gedeelte van de Nederlandse bevolking daadwerkelijk te informen op neutrale wijze. Voor de rest hebben ze SBS en RTL al. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Wat wil dat grootste deel van de bevolking met die informatie doen? Ik denk altijd "Oh, ok." als ik het NOS-nieuws lees. Ik zou best een beter idee willen hebben van hoe de wereld in elkaar zit en wat er allemaal verandert, maar op deze manier schiet dat niet op. ![]() |
|
Dat zou zeker goed zijn ( doel op Bastianus) [Dit bericht is gewijzigd door Jolly Roger 666 op 24-08-2012 23:18] Ja hoor... ![]() |
|
Of de Telegraaf app: de app van zwakker Nederland! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote:Ja, dat ook inderdaad. ![]() |
|
quote: Dat zei ik al. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Vooral die dyslectische zeilbroers ja. :') Echt opzouten! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:Jij hebt het over rss feed. ![]() |
|
quote: Nee, ik zei dat als ik reacties wil lezen op nu.nl berichten dat ik dan extra moet klikken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:Ik geloof ze ook niet. Ik denk eerder dat ze nergens worden aangenomen omdat ze per se VWO willen en omdat hun ouders hebben bedacht dat ze 'hoogbegaafd' zijn. Iedere ouder denkt dat tegenwoordig bijna. Vroeger noemden we zulke kinderen gewoon dom. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Via rss feed ja. Als dat hetzelfde is als gewoon op nu.nl kijken had je dat wat duidelijker mogen neerzetten. ![]() |
|
quote: Tsja, die RSS feed geeft mij headlines als pop-up en als ik die artikelen wil lezen surf ik naar de website. Als ik dan zo'n artikel lees staan daar geen reacties bij en blijkbaar is dat via zo'n telefoon app. wel het geval? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |