|
Auteur: |
|
|
29 september 2012: COLLISION (grinding thrashcore - album release party) RECTAL SMEGMA (goregrind) VILLAINY (thrash metal) REMORSE (thrash metal) OJC Walhalla Sevenum (Noord Limburg) www.collisiongrind.nl [Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 08-09-2012 9:40] |
|
F.U.B.A.R. kon helaas niet spelen, daarvoor in de plaats komen Villainy en Remorse gassen! |
|
Heb hier wel zin in! |
|
Nice Eens even opzoeken hoe dit te doen is met het openbaar vervoer |
|
ben benieuwd hoe de smegmaatjes uit mexico terug komen! I am mine own redeemer...! |
|
quote: Is te doen, de livemuziek is allemaal om 24.00u afgelopen... daarna nog een afterparty met een dj |
|
quote: Haha, ik ook! Zal wel weer schandalig worden :-) |
|
Ja maar ik moet naar Maastricht.. Dus dan moet ik volgens mij eerst met de trein naar Eindhoven, en dan naar Maastricht. Of via Blerick, Roermond, Maastricht. Maar weet je zeker dat de live muziek om 24uur is afgelopen? dan kan ik wat beter inschatten hoe t gaat met de tijd enzo quote: |
|
quote: hoop het! I am mine own redeemer...! |
|
quote: Zeker, ivm de buurt zal alles rond deze tijd stil moeten liggen. |
|
heb jij misschien ook enig idee hoe laat Rectal Smegma, en Collision ongeveer beginnen? |
|
Ongeveer: 20.30u Remorse 21.15u Villainy 22.00u Rectal Smegma 23.00u Collision Het zal wellicht uitlopen omdat er maat 15 min ombouwtijd is... maar daar is nog altijd tijd voor :-). |
|
Oke dank je |
|
quote: En de dj is ik. Ff mijn zooi 80's en 90's metaalklassiekers weer bij elkaar zoeken Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
moderner hoeft niet |
|
Tijdschema definitief: 20.30-21.00u Remorse 21.15-21.45u Villainy 22.00-22.45u Rectal Smegma 23.00-23.45u Collision 24.00-??.??u DJ Ivo/Afterparty [Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 22-09-2012 0:10] |
|
Hoppa, dit weekend feest! |
|
Zin in! |
|
Rectal Smegma heeft helaas moeten cancellen wegens ziekte, maar gelukkig is de uit Kampen afkomstige Death Metal band Dictated bereid om te spelen! Een tijdschema: 20.30u Remorse (www.remorsemetal.nl) 21.15u Villainy (www.villainyofficial.bandcamp.com) 22.00u Dictated (www.dictatedmusic.com) 23.00u Collision (www.collisiongrind.nl) 24.00u DJ Ivo |
|
voedsel- en / of alcoholvergifitiging vanuit meggico denk ik? I am mine own redeemer...! |
|
quote: Haha, lijkt me van wel! Boeiender |
|
quote: |
|
Yannic had de stem kapot, alleen maar hoesten en eigenlijk helemaal gaar... bleek in Mexico ook al te zijn |
Index / Concerten |