IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Klone (grovende metal voor liefhebbers van o.a. Tool)
Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 06-09-2012 22:36 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Eerste nummer van The Dreamer's Hideaway dat begin oktober uitkomt.
Het vorige album Black Days was een van mijn lievelingsalbums uit 2010.

Nog liefhebbers van deze Franse band?

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 23-10-2012 0:29 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Ja, afgelopen weekend The Dreamer's Hideaway gedownload en draai al 3 dagen niets anders meer !!!

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 23-10-2012 13:21 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ik moet hem nog steeds horen, maar vorige albums scheppen hoge verwachtingen.
Zou ze ook zeer graag eens live willen zien.

Men favoriet nummer tot nu toe, zonder die nieuwe dus gehoord te hebben.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-10-2012 13:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik heb de nieuwe straks es luisteren

signature

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-10-2012 20:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

fak zeg... wat een killer.

Opeth en co mag opdonderen

zag ik natuurlijk zo aankomen

http://www.zwaremetalen.com/recensie/22369/Klone-Eye-of-Needle.html

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 28-10-2012 20:10]

signature

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 29-10-2012 13:34 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Je maakt me wel nieuwsgierig. Ik heb hem dus nog steeds niet gehoord.
Hoe vind je hem in vergelijking met de andere? Hoorde dat het progressiever zou zijn.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-10-2012 13:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

indrukwekkender, nog pakkender, de wall is adembenemend en zijn stemgeluid nog uitgesprokener

review vandaag of morgen online

signature

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 29-10-2012 14:20 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Klinkt veelbelovend. Normaal bestel ik hem een van de komende dagen. Ik merkte al een stijgende lijn bij het vorige album en afgaande uit jouw reactie hebben ze deze lijn weten door te trekken

[Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 29-10-2012 14:20]

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-10-2012 14:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hij is formidabel

signature

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 02-11-2012 15:11 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

De review hier op ZM maakt mij zeer nieuwsgierig. Van het weekend maar eens wat fragmenten luisteren.

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-11-2012 18:04 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Wat is grovende metal trouwens? Is dat dit?:

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 02-11-2012 18:05]

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 02-11-2012 18:24 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

Wikipedia:

Groven is een plaats in de Duitse deelstaat Sleeswijk-Holstein, en maakt deel uit van het Kreis Dithmarschen. Groven telt 119 inwoners.

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 28-11-2012 19:20 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Eindelijk de nieuwe binnen en na enkele luisterbeurten opnieuw erg onder de indruk van

Of hij beter is dan Black Days zal de tijd moeten uitwijzen, maar op zijn minst een waardige opvolger naar mijn mening.

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 29-11-2012 0:36 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Was een vet optreden in de Biebob dinsdag, al ben ik wel niet helemaal weg van de cleane zang. Toch verder checken, deze band.

Faustian Spirit of the Earth

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 29-11-2012 16:13 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2012 0:36 schreef cataclysm child het volgende:
Was een vet optreden in de Biebob dinsdag, al ben ik wel niet helemaal weg van de cleane zang. Toch verder checken, deze band.

Vind het jammer dat ik ze gemist heb, hoop ze deze zomer aan te treffen op een of ander festival.
Kan me wel inbeelden dat de cleane zang even moet wennen (kan live ook anders overkomen natuurlijk), maar vind de zang in het algemeen een van de sterke punten van deze band.

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 30-11-2012 19:27 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Eindelijk de nieuwe plaat gehoord, maakt een sterke eerste indruk. Typische Klone-stijl weer, maar zonder daarbij in herhaling te vallen.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com