|
Auteur: |
|
|
Ja, afgelopen weekend The Dreamer's Hideaway gedownload en draai al 3 dagen niets anders meer !!! |
|
Ik moet hem nog steeds horen, maar vorige albums scheppen hoge verwachtingen. Zou ze ook zeer graag eens live willen zien. Men favoriet nummer tot nu toe, zonder die nieuwe dus gehoord te hebben. |
|
ik heb de nieuwe straks es luisteren signature |
|
fak zeg... wat een killer. Opeth en co mag opdonderen zag ik natuurlijk zo aankomen http://www.zwaremetalen.com/recensie/22369/Klone-Eye-of-Needle.html [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 28-10-2012 20:10] signature |
|
Je maakt me wel nieuwsgierig. Ik heb hem dus nog steeds niet gehoord. Hoe vind je hem in vergelijking met de andere? Hoorde dat het progressiever zou zijn. |
|
indrukwekkender, nog pakkender, de wall is adembenemend en zijn stemgeluid nog uitgesprokener review vandaag of morgen online signature |
|
Klinkt veelbelovend. Normaal bestel ik hem een van de komende dagen. Ik merkte al een stijgende lijn bij het vorige album en afgaande uit jouw reactie hebben ze deze lijn weten door te trekken [Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 29-10-2012 14:20] |
|
hij is formidabel signature |
|
De review hier op ZM maakt mij zeer nieuwsgierig. Van het weekend maar eens wat fragmenten luisteren. |
|
Wat is grovende metal trouwens? Is dat dit?: [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 02-11-2012 18:05] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Wikipedia: Groven is een plaats in de Duitse deelstaat Sleeswijk-Holstein, en maakt deel uit van het Kreis Dithmarschen. Groven telt 119 inwoners. |
|
Eindelijk de nieuwe binnen en na enkele luisterbeurten opnieuw erg onder de indruk van Of hij beter is dan Black Days zal de tijd moeten uitwijzen, maar op zijn minst een waardige opvolger naar mijn mening. |
|
Was een vet optreden in de Biebob dinsdag, al ben ik wel niet helemaal weg van de cleane zang. Toch verder checken, deze band. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Vind het jammer dat ik ze gemist heb, hoop ze deze zomer aan te treffen op een of ander festival. Kan me wel inbeelden dat de cleane zang even moet wennen (kan live ook anders overkomen natuurlijk), maar vind de zang in het algemeen een van de sterke punten van deze band. |
|
Eindelijk de nieuwe plaat gehoord, maakt een sterke eerste indruk. Typische Klone-stijl weer, maar zonder daarbij in herhaling te vallen. |
Index / Heavy Metal |