![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Tsja, je moet betalen voor het artikel, maar wel fijn geschreven. http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2844/Archief/archief/article/detail/3315549/2012/09/13/Zware-Metalen.dhtml 10.10.1942 - 20.11.2011 ![]() |
|
Copy paste het dan voor de werklozen onder ons. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Ik vind het wel een leuk plaatje onderaan. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
![]() Mooi. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Ik denk dat ze veel Hypnos gelezen hebben. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Mijn eerste gedachte. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 13-09-2012 20:19] ![]() |
|
wtf! is de CDA nu de winnaar? signature ![]() |
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote:Gelukkig luistert 'ie naar Khanate, dat dan weer wel. Overigens geen woord over het forum. ![]() ![]() |
|
Varg ![]() signature ![]() |
|
Eigenlijk ben ik Worf onder Vargen zijn account. ![]() ![]() |
|
Haha, dat categoriseren al eens aangekaart. Dan ben ik niet de enige blijkbaar. Maar er wordt niks mee gedaan, ook niet met de nieuwe huisstijl die al 300 jaar in ontwikkeling is. Leuk artikel Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() Mooi stuk! Rake (opgeblazen) observaties en humor kan ik wel waarderen. En al 100000000 extra hits sinds het artikel? :p ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
en een beoordeling met vier sterren, dat vind ik zo vervelend nog niet... ![]() Rock moet Rollen ![]() |
|
quote: Mag wel een aantal nulletjes bij hoor! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Die laatste zin van het artikel is erg positief, toch? Sowieso wel raak geobserveerd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
ik denk er trouwens ook zo over (over Battles dan ![]() signature ![]() |
|
Hehe, categoriseren is wel handig inderdaad, met een aparte categorie voor Hypnos. ![]() Boeiender ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Hypnometal ![]() signature ![]() |
|
Ik sluit me aan bij de mening over interviews en concerten en voeg graag reviews daar aan toe. Wel lief om na compleet afbranden 4 (bruine?) sterren te geven. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Wordt de frontpage echt gelezen? ![]() |
|
Ik niet, ik kende toch alles al voordat jullie het kenden. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
pff had je die ook op tape? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |