|
Auteur: |
|
|
vrijdag 28 september | start 19:30 | € 16 vvk / € 18 deur - MARDUK (swe) - IMMOLATION (vs) - SOUL SACRIFICE (tur) - FORSAKEN WORLD (fr) - DE PROFUNDIS (uk) @ Poppodium Iduna, Drachten |
|
tijdschema al bekend?! Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
quote:Volgens mij spelen die niet. Zijn niet de hele tour mee. |
|
Straks maar eens heen. Jammer dat Drachten zo slecht bereikbaar is... weet niet zeker of ik nog terug kan komen naar Leeuwarden vanavond maar dat heb ik er wel voor over. Ik ga iig NIET rond 22:00 al weg. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Zin in! Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
Allerverschroeienst Black Tormentor of Satan! |
|
quote: Dat was wel het hoogtepunt ja. Vrij aan het begin al (3e nummer?) maar goed. Sowieso was Marduk behoorlijk tof, viel me helemaal niets tegen. Immolation was ook weer tof, maar wel eens beter gezien. De Profundis klonk ook wel. Rest niet gezien. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Deme Quaden Thyrane!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Die was ook te gek. Within the Abyss had ik ook niet verwacht. |
|
quote: Meen je dat serieus? Keristus, ik had steeds het idee dat ze allemaal een ander nummer aan het spelen waren... Eerste band gemist, die turken pasten er totaal niet bij, De Profundis vond ik dus echt helemaal niks, maar Immolation en Marduk waren weer ouderwets vet. spelfout weggehaald... |
|
Ik kan niet zeggen dat er iets mis mee was nee. Vorige keer dat ik ze zag ook niet trouwens. Goede zanger. Niet echt origineel materiaal verder. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik kon er ook geen wijs uit worden. Het geluid was echt een brij. |
|
quote: Dat ze konden spelen was wel duidelijk, maar er zat totaal geen lijn en samenhang in de nummers naar mijn idee. En zoals ik al zei, ik had het idee dat ze allemaal bij elkaar langs aan het spelen waren... spelfout weggehaald... |
|
Ah ja, ik moet wel zeggen dat ik het grootste gedeelte van de tijd heb staan praten en bovendien ken ik de band niet, afgezien van een keer eerder live gezien, dus tja, ach. Ik heb me iig niet staan ergeren ofzo. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Nee, ik ook niet, mooie gelegenheid om te roken he.. spelfout weggehaald... |
|
quote:Ik wil ook! |
|
quote: We hebben je nog gemist hoor. Er gaan eigenlijk nauwelijks concerten voorbij zonder een 'Oh dit had Arjen ook wel tof gevonden'. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
|
|
Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
Zondag 7 Oktober naar Lucky in Rijssen, want daar spelen naast Marduk en Immolation ook Onslaught + supports!! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
Index / Concerten |