|
Auteur: |
|
|
- [Dit bericht is gewijzigd door Redelijk op 23-04-2004 15:19] |
|
dus Promo nemen we binnenkort op en video van ons heb je al! |
|
Heersch!! p60 is ook redelijk dichtbij voor me!! Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
|
quote:Dat ben ik volledig met je eens.. Daar zetten ze Blind Guardian en hier After Forever weg.. Doe mij die eerste dan maar... quote:Dennis wat ben je toch uitermate voorspelbaar.. quote:Ik ken die gasten ook vrij aardig (zelfs een keer speciaal naar Zwaagdijk-West gereisd om een repetitie bij te wonen) en het muzikale deel is op orde nu.. Alleen nog steeds geen zanger gevonden.. Alhoewel dat bij hen niet zo'n belemmering voor een optreden zou moeten zijn want veel anders hebben ze in het verleden ook niet echt gedaan en de muziek leent zich er prima voor... quote:Geen dank.. Alleen geen idee waar je die klanten zou kunnen bereiken.. Heeft jullie kersverse label niks leuks in de aanbieding? En als je dan toch groots gaat werken dan zou ik Symphony X ook totaal niet verkeerd vinden hoor.. |
|
|
Ach ja... Een headliner uit dit lijstje is ook geod hoor.. : - Kamelot - Pallas - Pendragon - Porcupine Tree - Enchant - Wolverine (ow.. ex-Progpower) - Arena - Crimson Glory - Fates Warning - Magallan - Spock's Beard Ach ja.. ik zal kappen je ermee te jennen.. Maak er maar wat moois van. Je hebt nog tijd genoeg.. |
|
Doe dan Kamelot maar en ik ben aanwezig :D Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Niemand schijnt hier OZRIC TENTACLES te kennen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Oooh jawel hoor... ze zijn best cool... vroeger toen ik altijd stoned was vond ik ze echter nog veel cooler |
|
quote: Te gek! Ik zie ze liever dan het eerder aangehaalde (en vrij saaie) Porcupine tree dat in dezelfde muziekhoek zit. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Oww, nee, Porcupine Tree vind ik stukken beter eigenlijk, iets koeler ofzo Als PT komt, ik ook!!! Waarom is Opeth nog niet genoemd btw??? [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 10-10-2002 22:04] |
|
Omdat Opeth al op Progpower gespeeld heeft; is niet de bedoeling geloof ik. Misschien is Rakoth een ideetje? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dennis helemaal te gek...... en de locatie is perfect aangezien er veel te weinig op dit gebied gebeurt hier in de buurt. [Dit bericht is gewijzigd door G. op 11-10-2002 0:37] |
|
quote: hoe zit het met kleine (nog) onbekende bands? mogen alleen de grotere namen spelen? |
|
- [Dit bericht is gewijzigd door Redelijk op 23-04-2004 15:20] |
|
quote: ah had ik overheen gelezen. sorry maar hoe "kiezen" jullie die bands, waar kijken jullie vooral naar. en moet het perse progessieve metal zijn? (opeth is ook niet prog, dacht ik zo) |
|
|
Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Hee Dennis, ik wilde als mede organisator van ProgPower toch even reageren natuurlijk.. Over je opmerking dat PP USA ver vooruit loopt qua programmering: pure knaken-kwestie. Zij kunnen doordat ze het enige progressieve metal-festival zijn in de hele VS (vergeet Powermad..) makkelijk alleen 'grote' namen neerzetten omdat ze makkelijk 1300 kaarten uitverkopen. Hier in Europa ligt het wat anders. Over toppers neerzetten: Wij hebben ook zowat alle toppers in het genre neergezet: Pain of Salvation 2x, Threshold 2x, VandenPlas, Evergrey, Opeth, Zero Hour etc.. We hebben ook 2 maal geprobeerd Symphony X neer te zetten, maar die konden om praktische reden niet op de ze tijd. Fates Warning hadden we als headliner de eerste editie, maar die zegden af. Over Elegy, die wilden we dit jaar neerzetten, maar die lieten na zelf interesse getoond te hebben ineens weten niet te kunnen. Probleem is gewoon dat het genre als absolute topper Dream Theater heeft. Zij verkopen grote hallen uit. Maar na hen komt er een heeeel groot gat en dan komen de sub-toppers (Sym X, Vandenplas, Fates Warning etc.). Deze subtoppers trekken gewoon niet genoeg mensen om uit te verkopen. Dat heeft het verleden aangetoond. We proberen gewoon ieder jaar een zo goed mogelijk line up neer te zetten met ons beperkte budget om zo ook een volgende editie veilig te stellen. Gelukkig lukt dat aardig en ook dit jaar hebben we weer net de break-even gehaald. Gewoon een feestje voor de fans uit alle landen. We hebben tot nu toe alleen maar positieve reacties gehad van bezoekers. Ik zou ook graag negatieve horen om onszelf te blijven verbeteren. Je zult merken dat het niet meevalt een stabiel festival op lange termijn te houden. Ik wens je succes met het festival en zal zeker komen kijken. (spelen mag niet dus met FT want we hebben in 1999 zelf op PP gespeeld...) Je zult ongetwijfeld nog een hoop obstakels tegenkomen, maar ik ben niet pissed off of zo wat sommigen dachten :0) Het is alleen maar goed dat hierdoor het genre meer in de schijnwerpers komt. Ik denk ook dat als je het in maart/april houdt het zeker niet 'bijt' met ProgPower. groeten Martijn "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|
quote: je krijgt dit weekend mail van mij, ik moet zo weg en nog inpakken, maar verwacht dus mail!! |
|
quote: No offense, maar in welk opzicht is Dream Theater dan niet progressief waar Sun Caged dat wel is (aangezien SC wel speelt)? |
|
Dream Theater zelf is dus wel progressief maar DT klonen niet.. Hmm.. Ik denk dat je in het progressieve genre geen klonen tegen zult komen, daar zijn de muzikanten te progressief voor |
|
Index / Concerten |