|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Gaan er nog mensen van hier naar de afscheidsconcerten van de Heideroosjes aankomend weekend en volgend weekend in Amsterdam en Brussel? |
|
Hoelang kan een band een farewelltour doen? Zijn ze al 5 jaar mee bezig lijkt het.... Boeiender |
|
quote: Right. Sowieso een uitgebluste band, niet relevant meer. Boeiender |
|
Mwa, live blijven ze toch leuk als je het mij vraagt. edit: maarja, ik zou niet echt naar een concert gaan. T is wat mij betreft meer een festivalband [Dit bericht is gewijzigd door Alterprince op 20-09-2012 12:41] "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Vind jij Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Altijd bagger geweest... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik vind ze eerlijk gezegd sterker dan ooit, maar goed smaken verschillen! Live vind ik het ook nog steeds heerlijk, altijd energieke optredens. Afijn morgenavond ff naar Amsterdam en volgend weekend de allerlaatste show in Brussel ook nog meepikken. Mooie gelegenheid om er meteen een weekendje Brussel van te maken. |
|
Had niet verwacht dat een fan van Marduck dit tof zo vinden trouwens Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ik ga er niet speciaal naar toe, maar op de Zwarte Cross was het zeker wel prettig. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: hahaha hoezo niet? Ik beperk mezelf niet tot alleen maar metal. Als ik iets gaaf vind dan ga ik er gewoon naar toe. Binnenkort overigens wel naar Marduk Eind oktober Aurora infernalis in Arnhem, maar ook naar Muse in december |
|
Nark denkt dat alle blackmetal fans kortzichtig zijn |
|
quote: Euh.... Boeiender |
|
quote: zo gedraag ik me af en toe ook |
|
Hier heb ik niets mee aan toe te voegen Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
kutband I am mine own redeemer...! |
|
Heb ze altijd een beetje de mislukte uitvoering van Methylbenzeen gevonden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Heb ze een tijdje terug nog op Appelpop gezien. Lekker meegeblérd met de ouwe nummers. Jeugdsentiment he |
|
Ik was ook op Appelpop, maar heb wel gezorgd dat ik mooi weg was voor de Eierdoosjes begonnen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Goede band, toffe gasten maar al 100x gezien tijdens hun afscheids tournee, dus ik hou het voor gezien. Wel het boek besteld . |
|
Een aantal weken terug op Westerpop (Delft) waren ze ook goed bezig. Ondanks het vroege tijdstip van spelen en het matige weer ging het publiek aardig los. Beetje triest dat Marco wel 20x Werfpop zei ipv Westerpop. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: |
|
quote: Boek ga ik vanavond maar eens aanschaffen! Ben ook erg benieuwd naar de theatertour van Marco! |
|
Morgenavond aanwezig in Amsterdam! |
|
I am mine own redeemer...! |
|
quote: www.limburgs-belang.nl ???? I am mine own redeemer...! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |