|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
uh waar was bladel ook alweer...? Je moeder. |
|
in de buurt van eindhoven geloof ik. (ben blij dat ik niet hoef te rijden ) |
|
iddd, en tis morgen he... kut kmoet donsdag weer gewoon werke dus ik sla over ondanks de goeie line-up helaas Je moeder. |
|
hmm jammer.. de onderste drie had ik zeker nog wel eens willen zien, helaas heb ik geen geld en geen tijd 11.45: restate my assumptions |
|
Ik ga al naar denne baroeg morgen, bladel is echt een hels end... Toen met watain heb ik in totaal een uur of 3 moeten reizen! Da's pas kut!! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: niet zeuren! het is een middag concert |
|
niemand die vanmiddag verder nog gaat ? |
|
Hoe ga jij erheen? Ik zit nog te dubben. |
|
Ik ga er zeker heen. Kom ook man! |
|
Ik zag de flyer gisteren in de 013, wat kost entree ook alweer? |
|
€8,- valt mee dus |
|
ik ga nu weg. Als je komt. Ik ben waarschijnlijk de enige daar met een obscenity - cold booded murder shirt aan |
|
het was vet!@ In 't graf zonder steen nooit geprezen |
|
quote: HEU? was jij daar ook? |
|
ah ben jij er ook weer? "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
wel vroeg thuis allemaal. was gister pas om 1.30 thuis van staddijk, maar dat was waarschijnlijk ook veel leuker, ach wat waarschijnlijk , het was gewoon veel leuker !!! woehahahahaha |
|
ja, net een half uurtje thuis. wat een vette bands zeg. alleen jammer dat het publiek daar zo lam was. |
|
quote: had je weer teveel gedronken Oud Vuil. |
|
dat bedoel ik niet wim. het publiek was enorm suf |
|
Betekend dat ja? Bazzio Attacks!!! |
|
dat betekent nee [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 20-05-2002 23:10] |
|
BetekenT. |
|
kud Bazzio Attacks!!! |
|
maar wie was er dan nog meer vanmiddag? |
|
quote: Deeds of Flesh (us) Disgorge (us) Pyaemia (nl) Prostitute Disfigurement (nl) Oud Vuil. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |