|
Auteur: |
|
|
Woensdag 19 December Scott Kelly + support Jaja, die man van Neurosis! Kleine zaal open 20:30 aanvang 21:30 tickets: 8 euro Meer info: http://www.simplon.nl/programma/scott-kelly/ SIKED |
|
Oeh, hmm .. interesting. |
|
Jammer dat het in Simplon is. |
|
Hoezo? |
|
Ik denk dat het toffer zou zijn in een theater. Niets specifiek tegen Simplon verder. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 27-09-2012 0:13] |
|
Ik heb hem eerder op Roadburn gezien, dat was nogal rumoerig en dringerig helaas. |
|
Wie is de support? |
|
|
|
Hé bah. Kleinkunst. Was Rinus al bezet? |
|
Sorry man! |
|
Schop! Overmorgen |
|
Artikel uit het Dagblad van het Noorden van vandaag: |
|
Pauluskirche... |
|
Vanavond! |
|
Gisteren! Het was indrukwekkend. Jammer van het aircoincident en de deur kan ook wel een drupje olie gebruiken. Ik stoorde mij er zelf niet zo aan, daarvoor was Scott Kelly te goed , maar ik zag het bij andere mensen. Volgende keer ook in een kerkje, Oldeberkoop ofzo. |
|
Ik voorzie post-rock concert achtige taferelen? Maar dat hierbij zelfs een dicht slaande deur hoorbaar was? That's it.. ik ga post-rock / whatever concerten organiseren waarbij iedereen verplicht een dikke koptelefoon op moet dragen. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Een zingende man met zijn gitaar. Singer songwriter? Het stond ook niet heel hard naar mijn mening. Er hing ook een briefje: telefoons uit en stilte. Het werkte op zich wel, de bar is in een andere ruimte en pratende mensen werden effectief gehssst. Er zaten nog best wat mensen bij de bar ook, verbazingwekkend. |
|
Was het in de bovenzaal? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ja. Wel een goede keuze want met een bar in dezelfde ruimte heb je nog meer herrie. |
|
inderdaad. Krijg alweer flashbacks van bepaalde concerten in de Vera waarbij het aan de bar luidruchtig en rumoerig was.. brrr.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
En bij debar hebben ze het geluid van de zaal over de boksen staan, dat vind ik wel een goed iets. |
|
Was erg mooi, alhoewel ik al vreesde dat dit niet iets is voor Groningen. Toch blij dat ik het heb gedaan. |
Index / Concerten |