![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Woensdag 19 December Scott Kelly + support Jaja, die man van Neurosis! Kleine zaal open 20:30 aanvang 21:30 tickets: 8 euro Meer info: http://www.simplon.nl/programma/scott-kelly/ SIKED ![]() |
|
Oeh, hmm .. interesting. ![]() |
|
Jammer dat het in Simplon is. "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
Hoezo? ![]() |
|
quote: Oh zo. Ja, snap ik. Maar zaal is prima te doen hoor. In de LVC in Leiden was het ook erg mooi en dat was een zaal net iets kleiner dan de grote zaal van Vera. ![]() |
|
Ik heb hem eerder op Roadburn gezien, dat was nogal rumoerig en dringerig helaas. "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
Wie is de support? "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
![]() |
|
Hé bah. Kleinkunst. ![]() Was Rinus al bezet? "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
Sorry man! ![]() |
|
Schop! Overmorgen ![]() ![]() |
|
Artikel uit het Dagblad van het Noorden van vandaag: ![]() ![]() |
|
![]() Pauluskirche... "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
Vanavond! ![]() |
|
Gisteren! Het was indrukwekkend. Jammer van het aircoincident en de deur kan ook wel een drupje olie gebruiken. Ik stoorde mij er zelf niet zo aan, daarvoor was Scott Kelly te goed ![]() ![]() "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
Ik voorzie post-rock concert achtige taferelen? Maar dat hierbij zelfs een dicht slaande deur hoorbaar was? That's it.. ik ga post-rock / whatever concerten organiseren waarbij iedereen verplicht een dikke koptelefoon op moet dragen. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Een zingende man met zijn gitaar. Singer songwriter? Het stond ook niet heel hard naar mijn mening. Er hing ook een briefje: telefoons uit en stilte. Het werkte op zich wel, de bar is in een andere ruimte en pratende mensen werden effectief gehssst. Er zaten nog best wat mensen bij de bar ook, verbazingwekkend. "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
Was het in de bovenzaal? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Ja. Wel een goede keuze want met een bar in dezelfde ruimte heb je nog meer herrie. "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
En bij debar hebben ze het geluid van de zaal over de boksen staan, dat vind ik wel een goed iets. "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
![]() Was erg mooi, alhoewel ik al vreesde dat dit niet iets is voor Groningen. Toch blij dat ik het heb gedaan. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |