|
Auteur: |
|
|
eerst even kijken waar je zit, hoeveel risico je daadwerkelijk loopt, en idd gevarengeld. |
|
Zou me niet uitmaken hoeveel geld ik er voor zou krijgen, als het gevaarlijk is is het gevaarlijk. Dus: Eerst uitzoeken of het gevaarlijk is. |
|
ja wat zouden wij doen ik persoonlijk zou het misschien doen maar dat ligt dan ook aan de situatie waarin ik op dat moment verkeer. wat ik bedoel is het is erg gevaarlijk daar maar goed als het goed verdiend en het je een uitdaging lijkt zou ik het wel doen maar voor hoe lang is het? wat moet je daar doen? dat telt ook mee natuurlijk |
|
Wat voor prijskaartje hangt aan je leven? Je zal ook veel vrijheid moeten inleveren maar dat ben je al gewend denk ik. HOe lang zit je er vast? Als er stront aan de knikker is en de scuds weer neerkomen maar dit keer met een chemische lading, heb je dan equipment daar tegen? Kun je ook weg uit het land? |
|
Ik zou het NIET doen. stel je voor dat bush binnenkort Irak aanvalt. wat gebeurt er dan? Geld is ook niet alles. |
|
Nee ik zou ook niet gaan... Je maakt daar sowieso wel de ellende mee, misschien niet over jezelf danwel van anderen. Geld is het niet waard. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Niet doen als hij je niet een vette premie geeft. typisch voor bazen om toch maar te proberen iemand aan te nemen voor zo een opdracht en zo weinig mogelijk betalen. je staat nu sterk dus stel je eisen. persoonlijk zou ik nooit naar dat kutland trekken tenzij om ook met stenen te gooien naar de "nazistische" joden. Sic Transit Gloria Mundi |
|
wat ik daar moet doen: instalatie en testen in een chip fabriek. gevaar: vage aanvallen vanuit libanon en erg dicht bij de west bank in de buurt. duur: onbekend,hangt af van machine en de problemen. tja veel is onbekend, gevaar bij chemische dreiging is niet echt een probleem ik heb de training gehad en de middelen voor handen. ik denk dat het ervan afhangt of ie met geld over de brug komt of niet. No Pay No Cure. [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 10-10-2002 14:29] |
|
; [Dit bericht is gewijzigd door lqw op 10-10-2002 14:31] Sic Transit Gloria Mundi |
|
quote: ja als chemische dreiging geen probleem is zou ik het wel doen denk ik en als het werk leuk is natuurlijk |
|
Verzekeringen goed geregeld daar? Is je health/life-insurance daar geldig? Wordt je familie uitbetaald als je in een "high-risk country" actief bent? Trouwens, misschien dat je hele uitkijk op de situatie veranderd is als je terug bent. Kun je/wil je je mentale afstand bewaren (En je sanity check) als je daar shit meemaakt. (Vast wel gezien je background) [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 10-10-2002 14:33] |
|
jullie hebben zeker een paar goede punten genoemd. oa verzekering, die hebben idd oorlogs en risiko bebieden clausules, maar dat zoek ik nog wel even uit. eerst maar even genieten van een lang weeken morgen na een lange tijd van reizen. |
|
Ik zou het nooit doen. ik ga echt never nooit naar isreal, bah zionistisch rotland! |
|
Ik persoonlijk zou het niet doen, vrijwillig naar een oorlogsgebied gaan waar men je dan toch al eerder haat omdat je een buitenlander bent. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: zinnige reactie zeg maar goed, zit je echt dichtbij de "actie"? want ik ken een paar mensen uit israel uit de tijd dat ik nog ultima speelde en die mensen hebben behalve op et niews nog nooit een oorlogs situatie meegemaakt. My madness, my sadness |
Index / Algemeen |