|
Auteur: |
|
|
eerder met MORBID ANGEL |
|
*schup* |
|
Ik ken ze wel, en ik vind ze zwaar klote. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 27-05-2003 0:05] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik vind je nieuwe userikoon zwaar klote. |
|
quote: Haha, dat is Siouxsie Sioux. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Oh. Eum en wie was dat op de vorige? |
|
Wat vinden jullie dan slecht aan Soulreaper? |
|
Hmmm, als iedereen het slecht vind moet ik het maar eens gaan beluisteren. |
|
Eerste plaat is een beetje flauwtjes... nieuwe is vet! |
|
Soulreaper is vet. Lijkt inderdaad behoorlijk op Morbid angel maar heeft toch ook een heleboel verstopte Dissection riffs. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Euh..dat was ik zelf.. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ben nu life erazer van ze aan het luisteren. Het is wel lekker maar niet heel bijzonder. En zeker niet van dissection kwaliteit. Ik vind het eerder in de richting van at the gates maar dan met minder melodie. Voor de zweedse thrash/death freaks denk ik wel interessant. |
|
*Edit* ehhh ik word dement. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 09-07-2003 13:34] |
|
ik vind ze erg oke... beetje Dissection in een death metal jasje None of us are saints - Albert Fish |
|
Ja, ik vind ze ook erg relaxed moet ik zeggen, ook al halen sommige mensen het door elkaar met Swordmaster. |
|
De nieuwe Soulreaper kan mij totaal niet boeien.Lijkt ook niet op Dissection vind ik Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Godver de godver de GODVER man, die 'Fall From Grace' cover is echt über bruut minstens net zo bruut als die 'Angel of Death' cover van Monstrosity!!! ARGH [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 09-07-2003 20:59] |
|
heb em maar gekocht omdat ik dacht dat het wel een geluid als Dissection zou zijn. geen slecht cdtje op zich, maar niet wat ik had verwacht |
|
*sgop* Ben 'Written In Blood' weer eens aan het luisteren - geen outstanding album, maar desondanks wel prima te genieten. Heeft iemand het shirt hiervan eigenlijk weleens op kunnen snorren? |
|
Prima band. Ik heb beide full-cd's in de kast en die komen er zeer regelmatig uit. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: *wanted* [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 27-07-2011 12:02] |
Index / Heavy Metal |