|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
roggelt even een kladde bier over het toetsenbord... Laura, neem aan dat je deze mensen zelf kent? I am mine own redeemer...! |
|
quote: nee... ongelukkig. I am mine own redeemer...! |
|
quote: Nee! Ik ken toevallig één iemand die weer een vriend heeft die dus claimt de bandleden te kennen, maar meer weet ik (helaas) ook niet. ææ |
|
Niet jokken Laua. Je hebt speciaal een account gemaakt om je bandje te promoten. Mag hoor. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: tip: gauw vergeten deze band of hoe we het maar kunnen noemen... I am mine own redeemer...! |
|
quote: hahahahaha! I am mine own redeemer...! |
|
quote: Hahaha, nee nee. Dat is niet 't geval. ææ |
|
quote: Gelukkig! I am mine own redeemer...! |
|
On topic? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
zijn we toch??? je mag de topic starter toch vragen of er connecties bestaan tussen het gepostte bericht en zijn/haar betrokkenheid? I am mine own redeemer...! |
|
quote:Klinkt toch best goed allemaal? Lekkere herfstmuziek. |
|
quote: Ach, blijkbaar niet voor iedereen.. ææ |
|
quote: Je hebt toch niets met de band te maken dus wat boeit jou dat? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Je hoeft niet meteen zo agressief te doen..? Waar staat er überhaupt dat het mij iets boeit? Ik zeg gewoon dat 't niet voor iedereen is. Ik vond de muziek best interessant en de site was vrij komisch om te lezen, maar blijkbaar vindt niet iedereen dat. Relax. ææ |
|
quote: Dat denk ik wel hoor ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik vind het maar een slechte Unlord ripoff, als je zo vaag doet over wie er achter zitten, maak er dan tenminste een beetje geloofwaardig verhaal van. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Op wat voor manier lijken ze dan op Unlord? ææ |
|
quote:De bandleden zijn niet bekend met naam en toenaam, dat is alles. |
|
quote: LOL dan ken ik nog wel wat ''Unlord rip offs''. ææ |
|
quote: Inderdaad! Unlord deed zich voor alsof ze uit Scandinavië kwamen, terwijl ze gewoon hier uit de Zaanstreek kwamen quote: Leuk voor je, maar we hebben het over Arles en niet over anderen. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Oké oké, daar heb je gelijk in. Maar je kan het moeilijk een rip off noemen als drie kwart van alle (black) metal bands zo doet. Ik ken om eerlijk te zijn niet zo heel veel black metal bands, maar als ik dit zo lees wordt er wel meer gelogen. ææ |
|
Dit is van die Folkstorm gast. Zo maar eens naar luisteren. De Velvet Cacoon-hype is inmiddels wel voorbij. Sterke/ oververromantiseerde verhaaltjes binnen de blawk metal zijn vandaag de dag wat mij betreft een beetje mosterd na de maaltijd. Niet dat er iets mis is met mosterd hoor. [Dit bericht is gewijzigd door Sisyphos op 03-10-2012 14:15] |
|
quote: houden zo, een paar kennen is genoeg. I am mine own redeemer...! |
|
Alleen Bathory is genoeg. ... hoe de hazen lopen ... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |