|
Auteur: |
|
|
De tweede full cd, 'Kronieken van het Einde', is nu beschikbaar. Stijl is een soort kruising tussen black en doom metal, beïnvloed door bands als Katatonia, Agalloch, Blut Aus Nord, Novembre, In the Woods, Shining, ... Hier kun je 2 nummers beluisteren: http://www.youtube.com/watch?v=t4DKqFoRul0 http://www.youtube.com/watch?v=zNWlZ92oyKc Bestellen kan via gorikvd@gmail.com Het eerste album, 'Galgenberg', is ook nog steeds te koop. www.facebook.com/detoorn |
|
als er staat beïnvloed dit bla bla of bla bla invloeden, niet luisteren. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: En als je wel zou luisteren zou je waarschijnlijk vaststellen dat Toorn genoeg eigenheid bevat en geen goedkope kopie is van die bands... Ik vermeld ze enkel omdat mijn muziek misschien fans van die bands zou kunnen aanspreken. |
|
nou en. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Kak. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Wat een liefde hier! |
|
Galgenberg - Arnhem... I am mine own redeemer...! |
|
Ik vind dit best wel ok eigenlijk! |
|
ik vind er geen reet aan eigenlijk. |
|
Zware Metalen heeft cd gereviewd: http://www.zwaremetalen.com/recensie/24003/Toorn-Kronieken-van-het-Einde.html 85/100 |
|
Ik vind het vet. Maar da's niet zo gek, Katatonia- Brave Murder Day is 1 van m'n favoriete platen. Maarre.... de zang klinkt vreemd, ligt misschien aan m'n koptelefoon. ( ? ) Lijkt wel alsof ik alleen maar het effect hoor, klopt dat ? De nummers... Staan die ook te koop op Itunes ? lampje |
|
quote:nee. quote:ja. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 24-10-2012 17:50] Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Misschien ligt het vooral aan de Youtube compressie? Hoewel ik moet toegeven dat ik teleurgesteld ben in de mix. Tevreden met het gitaargeluid, maar drum en zang komen er niet zuiver genoeg door. Verdomde deadlines... Nope, geen Itunes. Maar zeg nu zelf, muziek heb je toch liever op een ecte cd, nietwaar? |
|
Och, deadlines..... Het kan er juist voor zorgen dat je niet eeuwen bezig bent met je eindmix. Ik heb wel eens mixen verknalt op die manier, hahaha ! Maarre, nee, ik heb niets meer met ceedees. Boekjes lees ik toch niet. En het voordeel van Itunes (of een mp3) is dat ik een nummertje kan kopen om eens goed te beluisteren, aan de hand daarvan besluit ik of ik het hele album koop of niet. Met de koptelefoon op voor de computer werkt niet zo heel goed naar mijn mening. Vandaar dat ik het even vroeg. lampje |
|
Oja, voor de rest vind ik het geluid gewoon goed hoor ! lampje |
|
CD besteld. lampje |
|
Klinkt best lekker, alleen de drums vind ik niks, het lijkt wel of je er een paar keer naast zit, en de gitaar hapert ook af en toe volgens mij. Verder niks dan lof voor je inzet en het uiteindelijke resultaat! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Dank voor je lof. Maar volgens mij is het je pc die hapert :p |
|
recentelijk ontdekt en dit klinkt erg gaaf www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
Index / Heavy Metal |