|
Auteur: |
|
|
Ik heb gisteren toch maar mijn kaartje gekocht! Ik zou eerst naar Between The Buried And Me gaan, maar de setlist valt me een beetje tegen. Op Groezrock heb ik heel erg genoten van Refused, een show die tot in de puntjes verzorgd was. Druk maken over deze commerciële comeback doe ik me niet. 22,50 is niet al te duur en ze spelen zowat heel The Shape Of Punk To Come. Ik hoop wel dat er niet alleen 'fans' komen die alleen New Noise meezingen... [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 08-10-2012 14:22] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Twee keer gezien deze zomer, van mij hoeft het niet meer zo dus voor mij Between the Buried and Me. Siked! |
|
Rather Be Dead spelen ze toch ook wel, toch? (voor de meebrulbrigade) |
|
quote: http://www.setlist.fm/setlist/refused/2012/estragon-bologna-italy-6bdd32f6.html Niks meebrulbrigade, HxC-mosh-brigade! [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 08-10-2012 14:47] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Was een degelijke show. The Bots kon me totaal niet interesseren. Leuke show opzich, maar de muziek was ontzettend simplistisch, was blij dat het na een half uurtje gedaan was. Uiteindelijk toch een volle zaal (mooi dat het balkon gesloten was). Ik vond het publiek wat tam en had een beetje het gevoel alsof iedereen 22,50 voor New Noise had betaald. Vooraan wel fijn in de pit geweest (kudos aan die gozer met dat Converge-shirt) tussen alle nostalgische 30'ers. Vanaf Rather Be Dead kwam ik zelf ook beter in de show en naarmate het optreden vorderde werd het wat mij betreft steeds beter en beter met New Noise als hoogtepunt. Een minder geniale show dan op Groezrock (dat was écht helemaal af), maar uiteindelijk na wat opstartproblemen toch een hele vette show gezien. Die moves van de zanger zijn echt geweldig trouwens. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
HAHA ik was die gast in dat Converge shirt Ik vond het echt meesterlijk! Geniale show van die gasten, eigenlijk precies wat ik gehoopt had. En me helemaal kunnen uitleven met mn ouwe lijf dus ik heb helemaal niets te klagen [Dit bericht is gewijzigd door JWurm op 12-10-2012 12:41] |
|
quote: Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Zelf niet geweest maar op de filmpjes die ik net voorbij zag komen ziet het er best tof uit http://www.kkpgijsbers.com/2012/10/refused-013/ |
|
Gave footage! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Index / Concerten |