|
Auteur: |
|
|
Echt toffe band, k speel Sylvia met mn band Focus is tegenwoordig ook nog vermakelijk om te zien Thijs weet nog wel een feestje te bouwen. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 08-10-2012 23:27] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Thijs trekt nog steeds van Leer dus? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Afgaande op bovenstaande foto kan ik concluderen dat ze nog leven. Soort van... [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 08-10-2012 23:42] |
|
Focus stierf toen Jan Akkerman weg ging. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Inderdaad! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Qua studiowerk: ja. Maar heb je ze sindsdien live gezien? Heel erg goed. You have time. You are doing fine. |
|
quote: +1 ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nog nooit live gezien nee dus daar kan ik niet over oordelen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Heb ze twee jaar geleden live gezien in de Leadmill. Zonder gekheid, een van de allerbeste concerten waar ik ooit bij geweest ben. Uiuteraard heeft Thijs nauwelijks bereik meer, dus het jodelen is allemaal wat minder, maar qua podiumpresentatie is het echt een fantastische ervaring. Gewoon puur feesten en jawdroppen over het vakmanschap van die lui. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 09-10-2012 18:41] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ok, dat klinkt positief. Ik zie geen Groninger tourdata staan op hun site maar als ze nog eens langskomen dan ga ik het overwegen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Index / Heavy Metal |