|
Auteur: |
|
|
Zondag 21 oktober 2012: KAMPFAR - NOR Norwegian Black Metal Legends + HELRUNAR - GER + OBSCURITY - GER + VELNIAS - USA Romein - Leeuwarden Aanvang: 16.30 Entree: € 14,- |
|
|
|
Ik zou die Velnias wel eens willen zien. |
|
quote: Beter spelen ze gewoon van alles wat! Mare vind ik een super gaaf album |
|
Aanwezig op 28/10 in Ieper Faustian Spirit of the Earth |
|
Is er een tijdschema voor Leeuwarden bekend? |
|
Ik kan niet verdammt Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Balen, maar zonder auto en maandag weer werken kan ik hier ook niet bijzijn, net de enige show in NL Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Velnias en Helrunar zijn wel erg gaaf. Kampfar natuurlijk kudt^2. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 17-10-2012 15:08] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Aanwezig met Retardo om Velnias te checken... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Ik zal hem er even bij pakken: 17:00 17:30 Velnias 17:50 18:30 Obscurity 18:50 19:50 Helrunar 20:20 22:00 Kampfar |
|
Kaartje geprint. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Nou super dit. Ik ga naar Velnias en daarna weer naar huis. |
|
quote: Niet liegen, je bent er nog steeds. |
|
We zitten alweer in de trein! |
|
Velnias cool Obscurity om te janken zo kut Helrunar niet gezien Kampfar niet gezien Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Velnias wel aardig, maar een beetje richtingloos Obscurity was eetpauze. Helrunar was ok, maar op CD beter Kampfar was zeker tof, maar het geluid liet te wensen over Verder iig erg gezellig. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zo, ook weer thuis. Voor een band die toch niet helemaal mijn ding is vond ik Velnias best goed te pruimen Obscurity vind ik wel aardig, al een aantal keren eerder gezien, maar niet boeiend genoeg om helemaal uit te zitten, dus na een aantal nummers zijn we ook gaan eten. Helrunar vond ik het goed doen. Heb ze vele malen slechter meegemaakt. Voor een band die buiten Duitsland niet zo heel bekend is vond ik dat ze de zaal ook redelijk goed meekregen. Kampfar kan ik vrijwel nooit negatief over zijn, want voor mij blijft het toch de meest geniale band die er is. Lekker veel klassiekers en oude nummers. Alleen die zwarte lippenstift had van mij niet zo gehoeven, beetje too much Maar verder super gaaf! |
|
Ik vond die lippenstift wel geil eigenlijk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zou je hem doen ja? |
Index / Concerten |