|
Auteur: |
|
|
Ik dacht eerst iets van Tsjuder, maar dat is het niet volgens mij. Geen hoes, geen nummers anders dan '6147801/A', niets. Iemand enig idee? |
|
Oja, te koop voor 88 euro. |
|
Tsja, ik kan er ook niks meer van maken. Zal het ongetwijfeld ooit met een goede reden gekocht hebben overigens, maar dat moet een jaar of 7 terug zijn. Geen flauw idee wat het zou kunnen zijn. |
|
Hm, die ene foto komt me wel bekend voor... Anderzijds, het is nogal cliché, dus dat kan het evengoed verklaren. |
|
Plaatsjes werken niet, of ligt dat aan mij? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ligt niet aan jou. Nadat ik de link zelf naar een nieuw tabblad kopieerde kon ik ze wel zien. |
|
Zo werkt het wel ja Tsjuder is het iig zeker niet. Komt mij verder niet bekend voor. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Gevonden! Het is een split van Nocternity en Nåstrond. Zou een poster bij moeten zitten, maar die is pleite. Heb er nog wel een boekje van, wist al niet waar ie bij hoort. Deze pleur ik in de vuilnisbak dus. Tenzij iemand 'r nog baat bij heeft. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 11-10-2012 21:57] |
|
Ik niet in elk geval. |
|
Ja mag wel deze kant op. wouter023 |
|
Toffe EP! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
nidhuggur [at] gmail [punt] com Mail maar Wouter. |
|
Hebben? [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 15-10-2012 9:48] |
Index / Heavy Metal |