|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Das waar ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik ben er eerlijk gezegd nog nooit geweest, maar heb toch even ondertekend. Er wordt m.i. veel te vaak bezuinigd op dit soort zaken. Vroeger hadden we in Brummen een gave zaal, De Bliksem. Is al meer dan tien jaar een woonhuis Bareuh... |
|
quote: Slaapt ie ook in zijn Monza? |
|
quote:Alsof jij er niet aan meegewerkt hebt om die zaal failliet te laten gaan. En ja, ik ook ja. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Goed bezig Fredde! see you at occultfest! |
|
Het zal vast niet makkelijk worden, maar is er geen mogelijkheid deze zaal open te houden zonder steun van de gemeente? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
fijne plek vind ik het podium... ook tijdens opnames... naar de supermarkt om de hoek slenteren, hj halen en opnemen maar... de zaal zelf vind ik wel wat kil (beetje sporthal idee), maar de sfeer vind ik er prima... dus teken ik! I am mine own redeemer...! |
|
al 208 handtekeningen! kan nog veel meer bij natuurlijk. I am mine own redeemer...! |
|
Getekend!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Nee dat doe ik in mijn woonwagen ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: En, staat het er een beetje mooi op of lijkt het op een tekening van 1 van je kids? |
|
quote: Dat wordt moeilijk. De gemeente is eigenaar van het pand, en wil er graag vanaf. Het zou natuurlijk kunnen dat een stichting o.i.d. het pand overneemt, en zichzelf probeert te bedruipen. Maar gezien de locatie (centrum) is er geen stichting die daar geld voor neer kan leggen. Een tweede optie is een commercieel bedrijf, maar of dan de metal nog een plekje heeft is dan nog maar de vraag. En waar gaat het nu om, nog geen twee ton aan subsidie per jaar, terwijl de gemeente wel even een parkeergarage neer kan plempen voor zo'n 12 miljoen, en tonnen uitgeeft aan allerlei zinloze prestige-projecten. Cultuur sterft zo een eenzame dood in Hoogeveen. |
|
quote:Ik zou eens met Atak of Dynamo praten, hoe ze het daar geregeld hebben uiteindelijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Misschien wel een goed idee bastianus. Nu weet ik dat de gemeente Enschede veel geld besteed heeft aan het kunstkwartier, of hoe dat ook mag heten. Daar heeft de Atak ongetwijfeld van geprofiteerd. Ik zal me er eens in gaan verdiepen. |
|
quote: Atak heeft ervan geprofiteerd in de zin dat het gebouwd is, wat niet mogelijk was geweest zonder het overkoepelende idee ervan (met de meerdere muziekgerichte organisaties die er nu in opereren). Ze betalen natuurlijk via een soort huur-/exploitatieconstructie geld aan de gemeente. Daarnaast krijgt Atak zelf uiteraard ook subsidie, en zijn er allerlei verplichtingen om zelf geld binnen te halen. Denk dat het al met al niet zoveel scheelt met de situatie van Het Podium (als in dat er sterke afhankelijkheid is van de gemeente, etc.). Men weet vast een en ander over het aantrekken van alternatieve geldbronnen, aangaan van samenwerkingen enzovoorts. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Hoewel ik niet weet welke belangen de gemeente tegen elkaar heeft afgewogen, zou je toch denken dat een buurthuis alleen de buurthuisfunctie kan vervullen en geen podiumfunctie. Daarentegen kan het Podium voorzien in beide en is het centraal gelegen en goed bereikbaar. Het zou jammer zijn als het Podium zou verdwijnen zonder dat er een alternatief tegenover zou staan. Touché, pussycat! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |