IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Apator
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-10-2012 19:36 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Zijn er hier nog meer fans van dit waanzinnige vocale eenmansproject? Vooral de titels zijn geniaal, b.v. 'Girlie Mohammed had a nice suckmouth', 'Sieg Geil', 'Een kinderhand is gauw gevuld', 'Een gasvrij onthaal' en 'Apator wants to suck cocks in hell'.



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-10-2012 19:38 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Stijl?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-10-2012 19:40 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Niet aanwezig. Gewoon een mannetje dat soms met achtergrondgeluid mantra's ingrunt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-10-2012 19:43 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Oh wacht even, is het die Robert van Arnhem gast?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-10-2012 19:44 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2012 19:43 schreef Onweerwolf het volgende:
Oh wacht even, is het die Robert van Arnhem gast?
Juistem!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-10-2012 19:46 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik kwam vorig jaar op een forum voor gay metalheads een Amerikaan tegen die er ontiegelijk hard op ging. :')


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-10-2012 19:50 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Hehe. Ik vind het een beetje zo'n mafketel als die Luttinen van Impaled Nazarene. Schijnt dat hij zichzelf live ook steeds toetakelde enzo. Maar in het echt ook meer zo'n mensenschuw, moeilijk contact makend figuur. Juist dat vind ik wel fascinerend.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-10-2012 19:52 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Was hij niet ook Zaag, ook zo'n project?




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-10-2012 19:53 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2012 19:52 schreef De Tegenpartij het volgende:
Was hij niet ook Zaag, ook zo'n project?



Yep, en volgens mij ook nog Quorton, voor die tijd. Maar daar zal na Bathory wel een einde aan gekomen zijn.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-10-2012 19:53 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Jaaa, verrek, dat zegt me ook wel iets, ja.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 13-10-2012 19:57 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Summary: In your prayers, remember: your Soul is your nearest, and the bringer of all good things. Your God is stone deaf.

29 of 46 thought this review was well written

Satan’s most blasphemous and prolific child out of Rotterdam, Robert van Arnhem aka Apator lives and works in the deepest recesses of sacrilegious krieg. Between the years of 1988 and 1996 van Arnhem recorded the diabolical manifestations of the Dark Lord so that his children and followers could unite under the one banner, to raise the flames and angelic defilement from the depths of the underworld. Masturbate in Praise of Black Satan is merely one of many worthy tomes of satanic and profane ruination, representing the unadulterated worship of the Antichrist. For the entirety of its length, Apator spews forth the message and heretical divinations of the Dark Lord so that we may besmirch our bodies and minds.

Where the remainder of Apator’s discography supplements his manifesto of destruction, Masturbate in Praise of Black Satan is the pinnacle of Satan’s will on this earth. To sit in the dark and hear the very voice of the one who will take us to transcendent realms of existence is an experience for all of the world, for all of the Antichrist’s possessions. It is expected that with the aid of such irreverent recordings we prepare ourselves for the ultimate profligacy, by which our souls will utter the vile words of acceptance and we accept Satan into our hearts.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 13-10-2012 20:38 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Apator heeft een paar maanden geleden nog opgetreden in Utrecht met o.a. Funeral Goat en Botulistum


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-10-2012 21:21 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2012 20:38 schreef Marcel H. het volgende:
Apator heeft een paar maanden geleden nog opgetreden in Utrecht met o.a. Funeral Goat en Botulistum
Ik hoorde het van Maarten B. inderdaad. Jammer dat ik het te laat wist.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 13-10-2012 21:23 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 oktober 2012 21:21 schreef bastianus het volgende:
Ik hoorde het van Maarten B. inderdaad. Jammer dat ik het te laat wist.


Was eerst van plan te gaan, maar kwam helaas op het laatste moment een en ander tussen.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-10-2012 21:24 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2012 21:23 schreef Marcel H. het volgende:
Was eerst van plan te gaan, maar kwam helaas op het laatste moment een en ander tussen.
Wie?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 13-10-2012 21:31 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 oktober 2012 21:24 schreef bastianus het volgende:
Wie?


Familieperikelen met ouwe vaders e.d.

[Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 13-10-2012 21:32]


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-10-2012 21:38 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl






En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


faceless
Usericon van faceless
Posted 14-10-2012 0:53 by faceless Wijzig reactieProfiel van facelessQuote dit bericht

heb nog ergens een split 7" liggen hierzo apator en pffff ff denken......
geen id, moet ik eerst in de single bak rommelen, geen zin in nu, idd wazig ding dat apator..


tinternetboy
Usericon van tinternetboy
Posted 07-12-2014 1:00 by tinternetboy Wijzig reactieProfiel van tinternetboyQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2012 19:36 schreef bastianus het volgende:
Zijn er hier nog meer fans van dit waanzinnige vocale eenmansproject? Vooral de titels zijn geniaal, b.v. 'Girlie Mohammed had a nice suckmouth', 'Sieg Geil', 'Een kinderhand is gauw gevuld', 'Een gasvrij onthaal' en 'Apator wants to suck cocks in hell'.




CAPTAIN OF SINDUSTRY-demo Where Smiles Go To Die (10-2014) uploaded on YouTube.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-09-2020 20:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



even omhoog gooien


signature


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 02-09-2020 20:50 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 13 oktober 2012 19:43 schreef Onweerwolf het volgende:
Oh wacht even, is het die Robert van Arnhem gast?


Broer van Remo van Arnhem, drummer van Sempiternal Deathreign en vooral het oude Thanatos, zie ik nu.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen