|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zij proberen daar nu tweewekelijks te draaien in de Altstadt, oder? |
|
Vaker ja. Daar en in de Effenaar. Weet niet of het per se 2-wekelijks is. |
|
hmmm.... die "dynamo roadshow" in de effenaar na het tiamat concert zoog behoorlijk moet ik zeggen Zenial |
|
O? Vertel? (ik was er nl. niet) |
|
Er werd wat softe metal gespeeld (niet alleen het soort, maar ook het volume), en dat ging snel over in vage gothic industrial zooi... misschien de reden waarom het al zo snel helemaal leeg was daarzo... Zenial |
|
Hmmm vaag. Nou dan ben ik benieuw hoe dat uitpakt in de Altstadt de 18de. Sommige medewerkers hebben het er al over op de nieuwe Dynamo forum hier: http://www.dynamo666.com/phpBB2/ quote: [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 11-10-2002 12:22] |
|
ROFL!! Medewerkers beschrijven hun geliefde kroegje: quote: |
|
Ik denk dat ik de 18e wel naar die kroeg ga, ik krijg toch bezoek van wat jongens uit Helmond om bandfoto's te maken, kan ik dan mee naar Eindhoven rijden. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Nou dan zie ik jou weer daar!! |
|
Attentie!! Attentie!! Achtung!! Geript van de Dynamo forum: quote: --> http://www.odeonveldhoven.nl/ [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 12-10-2002 16:52] |
|
zit jaques daar niet bij?! |
|
quote: Nou, ik heb wel skins gezien maar jou Marcel niet!? Waar was je dude? |
|
Eej die Roadshow in De Effenaar, is dat in de zaal of in het cafe? (is daar wel en cafe waar ook wel es bandjes spelen?) |
|
quote: Je maakt 'em moelijker dan nodig. Eenmaal binnen zie je dat de bar "overloopt" in het podium... |
|
hmmm |
|
quote: We waren pas om 2 uur 's nachts klaar met de bandfoto's maken. En toen was het wat laat om nog mee naar Eindhoven te gaan. Volgende Dynamo Roadshow wil ik zeker gaan bijwonen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
|
|
zit jaques er nou bij?! |
|
Hoezo "bij"?? Da's toch allang meubilair bij de Dynamo? Doe 'm de groeten en vraag het 'm zelf; zijn username is sjak_brak op het nieuwe Dynamo forum. |
|
quote: Euh? Ben je wel eens in de effenaar geweest? Er is gewoon een zaaltje met bar en een podium waar bandjes spelen, en als je een klapdeur doorgaat zit je in een kleiner zaaltje met bar en stoeltjes waar je rustig wat kan drinken... Zenial |
|
EEEEEEEEEEENIG! ! ! ! quote: Moet ik wederom in m'n eentje of zijn er nog gegadigden?? 10 EURO voor een kaartje PLUS nachtelijke bustrip! Da's toch leuk? (Darkane kan me gestolen worden maar reken maar dat het gezellig wordt!!) |
|
Ff *bumpen* |
|
Misschien interesseert niemand dit? Zenial |
|
Ok, 15 november OOK roadshow in Altstadt met 2 bands: Skirl en Triple 7 Kregen we gisteren bevestigd! Wie o wie? [edit]Damn, schrijf ik mijn eigen bandnaam fout![/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 25-10-2002 11:59] |
|
????? Heb jij die ingescande flyer hierboven gezien? Ze zitten dan in de Effenaar met een concert. Tenzij dat concert vroeg in de middag begint? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |