IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Khonsu (industrial/black, NO met Thebon van Keep of Kalessin)
Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-10-2012 13:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Kwam toevallig voorbij zeilen ergens, had nog niks van dit project gehoord ondanks de inmenging van Thebon! De instrumentenman is S. Grønbech (broer van Obsidian C.), die meegeschreven heeft aan IX op Keep of Kalessin - Reclaim. Obsidian C. heeft ook meegedaan aan de productie van het album.

Ze hebben eind augustus Anomalia uitgebracht, dit is de openingstrack:

Klinkt wel leuk, nog niet helemaal overtuigd. Nog even doorluisteren. Oh, ook een single:

Woei, die single klinkt opeens wel heel anders! Beetje Ooomph!/Rammstein ofzo.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 15-10-2012 13:13]

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

spectre
Usericon van spectre
Posted 15-10-2012 13:15 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik draai hem al een paar weekjes. Ik vond het eerst erg goed maar ik begin me vreselijk te irriteren aan de cleane gezongen stukken. En eigenlijk hebben de riffs te weinig inhoud om het vaak te luisteren IMHO

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 15-10-2012 13:16 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2012 13:15 schreef spectre het volgende:
Ik draai hem al een paar weekjes. Ik vond het eerst erg goed maar ik begin me vreselijk te irriteren aan de cleane gezongen stukken. En eigenlijk hebben de riffs te weinig inhoud om het vaak te luisteren IMHO

Ja, heb ik ook een beetje. De echte industrial black riffs klinken ook wat oubollig.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 15-10-2012 13:25 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Hehehe, freaky shit bij de live show (1:04):

KrisH
Usericon van KrisH
Posted 17-10-2012 12:27 by KrisH (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van KrisHQuote dit bericht

Voor mij een van dé verrassingen van het jaar!

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 17-10-2012 15:55 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Voor mij ook, al moet ik wel nageven dat hij minder indruk maakt na een stuk of 10 luisterbeurten. Neemt niet weg dat het een band is die ik zeker in de gaten ga blijven houden.

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 17-10-2012 16:58 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Heb hier een paar aardige nummers op kunnen ontdekken. Drie stuks om precies te zijn; de opener (ondanks irritante overbodige keyboard stukjes), het nummer Inhuman States dat zo van een Keep of Kalessin plaat lijkt te zijn getrokken en de afsluiter weet mij deels te bekoren. Conclusie; een album wat de aanschaf niet waard is maar wel een band die ik in de gaten zal blijven houden.

Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com