|
Auteur: |
|
|
Ik draai hem al een paar weekjes. Ik vond het eerst erg goed maar ik begin me vreselijk te irriteren aan de cleane gezongen stukken. En eigenlijk hebben de riffs te weinig inhoud om het vaak te luisteren IMHO Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ja, heb ik ook een beetje. De echte industrial black riffs klinken ook wat oubollig. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Hehehe, freaky shit bij de live show (1:04): Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Voor mij een van dé verrassingen van het jaar! |
|
Voor mij ook, al moet ik wel nageven dat hij minder indruk maakt na een stuk of 10 luisterbeurten. Neemt niet weg dat het een band is die ik zeker in de gaten ga blijven houden. |
|
Heb hier een paar aardige nummers op kunnen ontdekken. Drie stuks om precies te zijn; de opener (ondanks irritante overbodige keyboard stukjes), het nummer Inhuman States dat zo van een Keep of Kalessin plaat lijkt te zijn getrokken en de afsluiter weet mij deels te bekoren. Conclusie; een album wat de aanschaf niet waard is maar wel een band die ik in de gaten zal blijven houden. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Index / Heavy Metal |