IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Vrij 07 Dec! Virus (NO) + Vulture Industries (NO) + Mondvolland + Krakow (NO) Willemeen! Vorige pagina
MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 27-11-2012 19:17 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Zin in! Ik mag mee met deze tour voor de merch

Bla

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-11-2012 19:31 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 27 november 2012 19:17 schreef MischiefMira het volgende:
Zin in! Ik mag mee met deze tour voor de merch

Misschien zien we je daar!

Boeiender

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 02-12-2012 22:48 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Is al bekend hoe laat e.e.a. eindigt en in welke volgorde de bands op het podium staan?

Even ivm openbaar vervoer, etc.

Hatsjikidee!

Willemeen_W1
Usericon van Willemeen_W1
Posted 04-12-2012 12:12 by Willemeen_W1 Wijzig reactieProfiel van Willemeen_W1Quote dit berichthttp://www.willemeen.nl

We gaan er van uit dat het laatste optreden tot maximaal 23.30 duurt. Wij vinden het belangrijk dat iedereen zijn/haar laatste trein nog kan halen.
We kunnen helaas de tijden niet garanderen, ivm mogelijke vertraging/uitloop.

Ik zal mijn best doen een tijdschema te droppen zodra deze bekend is, maar lijkt er niet op dat dit voor de avond zelf gaat gebeuren.

Wel goed nieuws, though, we hebben een speciale Sinterklaas actie! Koop 1 kaartje in de voorverkoop, loop met zijn 2e naar binnen!

Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 04-12-2012 19:31 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Helaas toch niet aanwezig... Oh well, have fun, iedereen die wel gaat.

:-(

Ja hoor...

Willemeen_W1
Usericon van Willemeen_W1
Posted 07-12-2012 12:12 by Willemeen_W1 Wijzig reactieProfiel van Willemeen_W1Quote dit berichthttp://www.willemeen.nl

Mondvolland: 20:00 – 20:30
Krakow: 20:45 – 21:20
Vulture Industries: 21:35 – 22:20
Virus: 22:40 - 23:30

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 07-12-2012 13:19 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Mooi! Thnx

Hatsjikidee!

Rne
Usericon van Rne
Posted 08-12-2012 12:04 by Rne Wijzig reactieProfiel van RneQuote dit bericht

Iemand nog iets meegekregen van Vulture Industries en Krakow?
Ik kwam voor Vulture Industries maar moest tijdens de intro weg om de laatste bus te halen

Sorcha
Usericon van Sorcha
Posted 08-12-2012 14:16 by Sorcha Wijzig reactieProfiel van SorchaQuote dit bericht

Krakow heeft helemaal niet meer gespeeld en Vulture Industries heeft tegen twaalven nog een set kunnen spelen. Heel vervelend dat je het hebt moeten missen, maar ik hoop ook dat je begrijpt dat het pure overmacht was. Wel respect voor de band dat ze toch nog zo'n enthousiast optreden hebben weten neer te zetten, ondanks de vermoeidheid.

Rne
Usericon van Rne
Posted 08-12-2012 14:29 by Rne Wijzig reactieProfiel van RneQuote dit bericht

Ja was verder niks aan te doen. Vond dat de Willemeen het ook wel netjes had opgelost zo. Jammer dat Krakow niet meer speelde. Had ook niks anders van Vulture verwacht, hopelijk komen ze snel terug

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 08-12-2012 20:58 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Mooi dat Vulture alsnog op tijd was om toch nog iets te kunnen spelen. Helaas heb ik het moeten missen want mijn trein ging al om 23.30u.
Maar ze komen vast nog wel een keer en dan hopelijk geen problemen met gecancelde vluchten etc.
De 2 bands die ik wél gezien heb vielen me niet tegen, dus al met al toch een leuke avond gehad

Hatsjikidee!

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 09-12-2012 17:06 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

Wij hebben ze helaas moeten missen, ook rond half twaalf met de trein huiswaarts. Volgende keer beter!

Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 10-12-2012 13:43 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Rare avond vrijdag ja...
Wij waren met de bus gekomen omdat het bijna niet te doen was om over bevroren sneeuw te fietsen.
Onze bus vertrok om 00.15u. Vulture Industries nog gedeeltelijk mee kunnen pikken, Krakow dus helemaal gemist. En dat was net de band die ik had willen zien... Oh well, volgende keer beter dan maar.
Wel nog als bonus The Attack of the Mad Axemen beneden meegepikt, prachtig!

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com