IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Heavy13 Volgende pagina
McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 20-05-2002 19:14 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik heb binnenkort mijn eigen metalalbumshitparade(jaja) : de Heavy 13. Dit leek me gewoon leuk om voor de grap eens te doen(wie weet maandelijks).

Ik wil jullie via dit topic oproepen om je 5 favoriete metal/punk/hardcore platen van de afgelopen 3(ongeveer) maanden te posten.
Nummer 1 krijgt 5 punten; plaat 5 krijgt 1 punt.

Ik post hier binnenkort ook wel mijn lijstje(ja ik doe gewoon mee) en een link naar de site(ik ben er nu nog mee bezig).

Alvast bedankt voor jullie medewerking.

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 20-05-2002 19:21 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Mogen er ook minder zijn? Dus als je bv één plaat heel erg goed vind, en verder niet echt iets, dat je gewoon je 5 punten aan die ene plaat geeft...

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 20-05-2002 19:26 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Vooruit dan maar.

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 20-05-2002 19:28 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Merci beaucoup

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 20-05-2002 19:32 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Blood red Throne- monument of death

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 20-05-2002 19:37 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

star one - space metal
arcturus - the sham mirrors
cannibal corpse - gore obsessed
immortal - sons of nothern darkness
caedere - gore to banish fear

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-05-2002 19:42 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Immortal - sons of northern darkness

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 20-05-2002 20:38 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

OK. Even voor de duidelijkheid : 1 album mag, maar liever niet. Alleen als je echt niet aan meer platen kan denken.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 20-05-2002 20:51 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Destroyer 666 - Cold steel for an iron age
Blood Red Throne - Monument of death

Euhm... sjah ?

Ik, Wil Schuurman

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 20-05-2002 21:02 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

ik ben eigenlijk helemaal niet op de hoogte van nieuwe releases.
Oh ja, binennkort heb ik denk ik nog wel 2 toe te voegen als ze uit zijn:
-nieuwe Zyklon
-nieuwe Dodheimsgard

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 20-05-2002 21:06 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

ik heb het de laatste tijd ook niet zo gevolgd, deze heb ik van m'n broertje geleeend, ik geloof dat ze wel van de laatste drie maanden zijn:
Evergrey-In search of truth
Skyfire- ?

en de nieuwe van Cremation komt eraan

"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 21-05-2002 15:41 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

moeilijk moeilijk... ik probeer het toch maar: 1.Pain Of Salvation - remedy lane; 2.Poison The Well - tear from the red; 3.Face To Face - how to ruin everything; 4.Dream Theater - six degrees of inner...; 5.Breathe In - from this day on.

uhmm..

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 22-05-2002 1:16 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Mooi lijstje toch?

Maar ik kwam er gisternacht dus achter dat er ook al een heavy 50 is.
Na jah, boeiuh!!!

Ik heb meer lijstjes nodig trouwens!

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 22-05-2002 10:22 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2002 21:02 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
-nieuwe Zyklon

Meer info svp!

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 22-05-2002 13:53 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Okay, de site is vanaf nu online, maar de lijst staat er nog niet op.

Heavy 13

Jullie kunnen nu ook daar stemmen.

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 24-05-2002 1:23 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Hmmm, het schiet nog niet zo op. Misschien moet ik ook reclame op mijn site zetten om cd's te kunnen verloten?

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 26-05-2002 2:37 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2002 19:21 schreef Asherah het volgende:
Mogen er ook minder zijn? Dus als je bv één plaat heel erg goed vind, en verder niet echt iets, dat je gewoon je 5 punten aan die ene plaat geeft...

Ben je er al uit? Ik ben niet voor niets zo soepel.

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 26-05-2002 2:39 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Mijn vijf punten gaan naar... spannend hé... gaan exclusief naar... Laughing Tears, Crying Smile van Oceans Of Sadness...

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 26-05-2002 2:39]

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 26-05-2002 11:18 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ziezo weer een stem!

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 02-06-2002 15:28 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

De eerste editie staat er nu op. Best wel een gave lijst geworden toch.

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 02-06-2002 15:38 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

dude...= done!

Suck my piss

Davy
Ausgebombt!
Usericon van Davy
Posted 12-06-2002 17:50 by Davy Wijzig reactieProfiel van DavyQuote dit bericht

site werkt niet?

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 12-06-2002 18:16 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

heuj, wel leuk ideetje, heb ook maar eens gevote...kon op het moment eigenlijk wel niet meer als 1 album verzinnen maar goed...

Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 12-06-2002 18:53 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

1. Evergrey - In Search of Thruth
2. Nevermore - Dead Heart in a Dead World
3. After Forever - Decipher
4. Opeth - Black Water Park
5. Arch Enemy - Wages of Sin

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 12-06-2002 19:15 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Immortal > Sons Of Nothern Darkness
Rhapsody > Power of the dragonflame
Iron Maiden > Rock in Rio

the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 12-06-2002 19:22 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

immortal - sons of nortern darkness
nevermore - dead heart in a dead world
sinister - creative killings
slayer - god hates us all (of is dat al te oud)
iron clad - lost in a dream

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com