|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Op basis van de schommel: deze? Cradle met Liv op gastzang. [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 22-10-2012 8:48] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Met NANANA! Subtiel kamerolifantje |
|
maar neee 2:15 inclusief nananananaa [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 22-10-2012 10:11] signature |
|
Met shalalala Subtiel kamerolifantje |
|
Met nononono Subtiel kamerolifantje |
|
Nope is geen van deze allen, sorry mensen. Misschien dat iemand anders nog iets te binnen schiet. Thanks for the input though |
|
Ik zou gewoon stoppen met zoeken, het lijkt mij nml. een enorm kut nummer als ik de omschrijving zo lees... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
zat al te zoeken op x.hamster.com ... maar hou er maar mee op... I am mine own redeemer...! |
|
quote:Misschien iets meer specifieke informatie? Welk genre? Zangeres in welke stijl (gewoon zingen, opera achtig), hoe zag ze eruit? Welke kleuren en setting had de clip? Niet dat ik het verder weet, want ik kijk niet zo veel clips. |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nou is de huidige zangeres van Sirenia wel eigenlijk een spaanse, maar ik kon echt niks vinden met een schommel er in... (en nee, ook niet in de Serenity clip waar ze guest vocals in heeft gedaan) Black seeds of bunny! |
|
quote: Nee, nee, nee!!! Dat is het antwoord op deze vraag. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
GOT IT Na veel zoeken ben ik via een suggestie bij Sirenia op youtube er weer opgekomen. http://www.youtube.com/watch?v=RRXyceujMio&feature=related Allen toch bedankt voor de input. |
|
Indica |
|
Ik hoorde zojuist weer eens het nummer The Man Comes Around van Johnny Cash. Hier zit de volgende gesproken tekst in: "And I heard as it were the noise of thunder One of the four beasts saying come and see and I saw And behold a white horse And I heard a voice in the midst of the four beasts And I looked and behold, a pale horse And his name that sat on him was Death And Hell followed with him." Nu kan ik me heel vaag een nummer herinneren waarin deze tekst gesampled wordt. Maar ik kan me maar niet bedenken welk nummer of van wie. Weet overigens niet zeker of het metal is. Wie kan mij helpen? "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Dat is van dat zijprojectje van Dissection, De Infernali, ik zoek het nummer even op... |
|
zo rond minuut 4, maar het zijn enkel de laatste zinnetjes en wat andere dingen erna, zal dus waarschijnlijk iets anders zijn waar je naar op zoek bent... [Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 04-11-2014 0:41] |
|
volgens wikipedia: the beginning spoken lyrics were sampled in English Dj/Producer Doctor P's, song "Flying Spaghetti Monster" as part of his Animal Vegetable Mineral – Part 1 EP http://en.wikipedia.org/wiki/The_Man_Comes_Around_%28song%29 discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
quote: Wat een ramp van een album was dat trouwens. De enige reden dat ik het nooit heb weggedaan is voor het nummer met guestvocals van Swanö. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
Helaas geen van deze twee nummers! "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Satyricon 'Dawn of a new age'? Hafgufa |
|
Heb dat nummer nog nooit gehoord, dus nee. Toch bedankt! "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Ben aan het twijfelen of het ergens in een intro van de band And Hell Followed With zit. Misschien? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Bandnaam zegt me niet veel, helaas niet. Ik begin te twijfelen of ik het me niet verbeeld. Ik ga nog eens goed mijn eigen collectie doorzoeken... "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |