|
Auteur: |
|
|
Met Nieuwstad dus dat wordt sowieso en ... hoe de hazen lopen ... |
|
huh? waar is het? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Geheime locatie ... hoe de hazen lopen ... |
|
laat mij raden gideon terrein? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Nee in een vuige rockschuur aan de Pop Dijkemaweg ... hoe de hazen lopen ... |
|
Die Boris van kip met cola light? |
|
Benefiet voor wat als ik vragen mag Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Boris???!! echt? signature |
|
hè issie goed? signature |
|
Niet bepaald nee Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Boris ook piemel. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: ah bij manfred1 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Voor aids? [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 26-10-2012 21:14] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Heeft aids het ook al moeilijk? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Is dit alleen voor kampers? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Je moet niet alles op je zelf betrekken Bas, das nie gezond hoor. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Raiko, Chifra en Jayen...mmm, als het nu voor Henk, Ingrid & Geert was geweest, dan had ik de moeite genomen... [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 26-10-2012 21:59] I am mine own redeemer...! |
Index / Concerten |