|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
ja, waarschijnlijk is de back up batterij leeg, ik kreeg em niet eens gereset... |
|
quote: Minder.. Maar hij is dus niet kapot Ik heb trouwens eindelijk de schema's van een Mesa Simulclass 2:90 gevonden (thnx antimetal!) Is kijken of ik kan gaan bouwen |
|
bouw je mij er ook eentje Snaack ?? Scheelt me weer heel veel knaken hahahaha lol |
|
Vrijdag kun je op die van mij spelen dennis, maken we ff snel wat presets geen probleem, als je m kan ophalen mag je m voor mijn part donderdag ook gebruiken. |
|
quote: trouwen? |
|
quote:Ophalen is geen probleem, dat kan ik doen. Laat maar ff wat weten. |
|
quote: Had ik al gedacht Mies, maar is niet nodig. Rob neemt em vanavond mee na de repetitie |
|
Ik zou Marcel ten huwelijk vragen hoor Schrothoofd |
|
en ik moet melden dat ik niet kom |
|
hmmzz jammer hoor maar ach komt wel weer een volgende keer |
|
Misschien kom ik ook ff buurten; ff zien hoe het uitkomt. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: doen!! |
|
Het is vrijwel zeker dat ik jullie ga zien in nijmegen! |
|
VET !!! |
|
quote: |
|
Altijd gezellie toch |
|
quote: Wel nooit meer klagen dat ik niets voor jullie over heb. Ik ga naar de andere kant van de wereld voor jullie. Helemaal vanuit dat verre Limboland naar Nijmegen! |
|
quote: |
|
Aha.. dus daar gaan mijn huisgenoten morgen heen.. En ik moet weer eens werken die avond.. Je ziet wel hoe bij ons thuis de verhoudingen liggen... |
|
quote: Gaat wilbert ook? |
|
quote: Jij bent de vaderfiguur en moet voor brood op de plank zorgen? Kerel, volgens mij gaan wij elkaar nooit ontmoeten, hehe. Loopt altijd in de soep |
|
Wilbert en Liane (meer huisgenoten heb ik niet ) gaan allebei.... |
|
Yo WilB mister twister!!! |
|
Zooo, nog ff. Wordt om half 8 opgepikt |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |