![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Zoeloemond kende ik al, maar Zoelmond is blijkbaar een gemeente in NL waar deze vandaan komt http://willoos.bandcamp.com/ http://www.myspace.com/willoos ![]() jaja, super en zo [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-10-2012 20:34] signature ![]() |
|
Is het nou super of matig? ![]() |
|
Je wordt er willoos van? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Nee hoor. Dat heb ik bij heel veel bands. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 25-10-2012 22:09] ![]() |
|
quote:Tijd voor een hobby misschien? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: matig imo ![]() signature ![]() |
|
quote: Ja, ik ook wel. Ik had het moeten uitleggen. Even in mijn geval, meestal luister ik maar 1 liedje van een band en dan neem ik verder de moeite niet om meer te luisteren, als ik het zozo vind. Van deze band zowaar 3 liedjes gedowned en geluisterd, best veel. Vandaar. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote:Het komt ook door de lange nummers misschien. ![]() |
|
Ik krijg met de dag meer een hekel aan die 'huiliehuile zelfhaat depri black scene ende bands. Ga naar buiten en wat leuks doen. Sla dit hardt over. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
klinkt net als M. ![]() signature ![]() |
|
quote:Predik! ![]() Er is een demo uit 2011 genaamd Suicidal Cry-Outs 2010/2011 Dit is wel gewoon muziek neem ik aan? I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
De nieuwe - Begeerte, klinkt best goed eigenlijk signature ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |