|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Is er nog een slecht voorprogramma zoals gewoonlijk? Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
Sabaton is dan nog de leukste vd 2... Ghost gezien op GMM, na 2 nummertjes weggelopen (dit jaar gewoon links laten liggen, dus ) |
|
Het was gezellig gisteren...Prima setlist, goed geluid, mooie show. Publiek enthousiast en Maiden in topvorm! Hoogte punt voor mij: Seventh Son Of A Seventh Son..en dan dat instrumentale gedeelte! bub |
|
Voorprogramma was verschrikkelijk slecht. Die zanger (althans de teksten) klonken als een verwende ghetto drama queen die haar zin niet kreeg. En man, wat ongeïnspireerd. Totaal geen chemie tussen de bandleden. Nouja, snel vergeten dus. Jammer dat Ghost niet mee was! Iron Maiden daarentegen was geweldig! Inderdaad prima setlist, prima geluid (wel hard, ik was blij met mn oordopjes), en energiek optreden. En wat een entertainment! Favoriet was ook bij mij de heerlijk lange versie van Seventh Son! Oh en Ziggo Cube moet deaud. 1,5 muntje (4,50 euro) voor een bekertje bier van 0,33cl. Daar koop je normaal gesproken een halve liter voor. Inter faeces et urinam nascimur |
|
Die prijzen daar zijn inderdaad van de zotte, niet normaal meer. Voodoo Six hebben we gelukkig gemist door file onderweg en het feit dat we nog een hapje moesten eten daar, maar Maiden was vreselijk goed. Vooral Dickinson blijft me verbazen. Niet alleen qua energie, maar ook stemtechnisch. Die kerel haalt tegenwoordig noten die hij op oude liveplaten bij lange na niet kon raken http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
wat was dit GVD vet zeg. Maiden was echt in topvorm. Super vette set, en heel enthousiast publiek. Ik vond Seventh, Wasted en Phantom de hoogtepunten. Maiden heerst nog steeds! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |