|
Auteur: |
|
|
het festival gaat door! en het komt in oktober in P60 (september was al volgepland) nou zou ik graag over een paar punten jullie 'serieuze' mening willen hebben - zou je liever naar een festival gaan op zaterdagavond (van een uur of 19 tot laat) of naar een festival dat de deuren zondagmiddag al opent en rond 12en is afgelopen? - hoeveel bands zou je willen zien? (op zaterdagavond is er plaats voor 6 bands en op zondag is er plaats voor 8 bands) - hoeveel zou je voor een festival willen betalen? - en welke (NL) bands zou je willen zien? en zijn er ook nog vrijwilligers die mij met mijn 1ste festival willen helpen? light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
Wat voor soort metal? Trieste gast |
|
quote: Mixed up metal |
|
Is er ook plaats voor ietswat beginnende metal bands? Trieste gast |
|
we hebben plaats voor 6 bands op zaterdagavond en 8 bands op zondag we dachten aan 4-2-2 (zaterdagavond) en 2-2-2 (zondag), volgorde gaat van klein naar groot light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
en we willen meerdere stijlen te laten spelen light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
Waar word het gehouden, welke stad? Trieste gast |
|
de feiten op een rijtje: in oktober, in Amstelveen zaal: P60 ideeen voor bands alijd welkom light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
De ligging is perfect en Zaterdag komt natuurlijk altijd goed uit. Aangezien je dan nog een dag hebt om bij te komen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
You have meel Trieste gast |
|
gezien light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
Ik ga denk ik wel komen. |
|
tuurlijk, jij moet wel komen MMU heeft over 2 weken weer een vergadering met P60, dan zullen snel de bands bekend zijn light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
Moeten bands zich bij jouw aanmelden of is via de site aanmelden voldoende? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Ik heb liever een zaterdag middag/avond. Als je er een middag bij plakt, vergeet het vreten niet! quote: Als de afwisseling voldoende is, hoe meer hoe beter. Teveel van één stijl werkt (in mijn ervaring) erg afbrekend. quote: niet meer dan 10, 12 euro. quote: Maakt me niet zoveel uit, als er maar afwisseling is in stijl en bekendheid. Onbekendere bands vindt ik vaak leuk om naar te kijken, om ze te leren kennen. quote: Hmm .. ik twijfel nog, wat voor soort taken heb je te vergeven? |
|
quote: onze webmaster gaat een apart gedeelte op de metal-mixed-up site maken dus nog ff geduld maar we hebben ook al bands op het oog, kleine en grote met afwisseling van stijl light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
Index / Heavy Metal |