|
Auteur: |
|
|
Vanmiddag! Zondag 4 november 2012 18.15-19.15 Corpus Christii (PT black) 17.00-17.45 Frostmoon Eclipse (IT black) 16.00-16.40 Somrak (SI black) Vvk € 8,00. Entree € 10,00. Zaal open 15.00 uur. Klik hier om tickets te bestellen: http://www.baroeg.nl/tickets.htm Facebook-event: http://www.facebook.com/events/312147055550408 |
|
Toffe affiche. |
|
Somrak Een zeer vet optreden alleen was de zanger behoorlijk over de zeik waarschijnlijk door de lage opkomst. Wel meteen even een cd gehaald. Frostmoon Eclipse Niet helemaal mijn stijl maar veel respect voor de enorme strakheid en het fanatisme van de band. Ze lieten zich niet kennen en gingen er 100% voor. Corpus Christii Voor CC geldt hetzelfde als voor Somrak. Het was een zeer gaaf optreden maar voornamelijk de zanger was zwaar geïrriteerd. Jammer want ze verdienen duidelijk beter. [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 09-11-2012 18:20] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Hoeveel man was er dan? |
|
Dat zullen er niet meer dan 30 geweest zijn. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Voor een band als Somrak lijkt dat me nog 20 man teveel. Volgens mij heb ik ooit eens het ongenoegen gehad om die kutband te mogen zien in de Willemeen te Arnhem. Was flink afgezaagde, derderangs, standaard norsecore. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Ik heb Corpus Christii een keer of 3 gezien, altijd vet, maar die zanger was ook telkens chagrijnig. Zangert reageert op het lauwe publiek: Come on motherfuckers, my grandmother can do better than that! And she's DEAD! |
|
quote: Toch wel, wij hebben er 50 geteld ;-) |
|
Gelukkig maar. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
Index / Concerten |