|
Auteur: |
|
|
Zondag 3 maart Effenaar, Eindhoven Paganfest Alestorm Arkona Thyrfing Ex Deo Wolfchant Bornholm Zaal open: 17.00 uur Aanvang: 18.00 uur Entree: 19 euro (early-bird) beperkt aantal kaarten (op=op), daarna 24 euro. Start voorverkoop: 10-11-12 http://www.effenaar.nl/agenda/7367 |
|
Gaap... |
|
Nu al een pracht van een topic. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Hehehe, kansloze line-up. Faustian Spirit of the Earth |
|
Achja. Uiteindelijk ga ik toch wel weer.. |
|
Arkona, Thyrfing en Ex Deo boeien me wel dus misschien aanwezig bij een Belgische datum. |
|
En volgend jaar waarschijnlijk met Wintersun, Eluveitie, Korpiklaani, Krampus en misschien Trollfest en Varg. Schotse rok aan, drinkhoorn houder er aan vast en samen met gelijkgezinden de polka dansen. Gay - Gayer - Gayst Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Is deze trend nou nog niet afgelopen? Ik ga nog liever naar een numetal festival. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Haha ja dat heb ik ook altijd. Ex Deo en Thyrfing zijn gaaf. De rest boeit me niet echt. |
|
quote: Waar zit die "like-knop", haha! En verder denk ik dat alleen Ex Deo nog een beetje verrassend is in deze line-up. Thyrfing is ook al lang niet meer wat het geweest is. Ik zie deze festival-onzin een langzame dood sterven, evenals vroeger X-mas / No Mercy, die zich ook maar keer op keer bleven herhalen. |
|
quote:Daar moeten we blij mee zijn Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Haha, zeker! |
|
Had deze reacties wel verwacht ja, line-up is verre van origineel idd. Ex Deo lijkt me dan wel weer gaaf, zie het tegen die tijd nog wel. |
Index / Concerten |