|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Neuh, mijn vriendin weet dat ook, dat muziek (natuurlijk binnen een bepaalde redelijkheid) op de eerste plek staat, en dat respecteert ze gelukkig ook. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Daarom roep ik dus altijd dat het hebben van gelijke interesses binnen een relatie wel degelijk zeer belangrijk is. Ik weet dat de meningen daarover uiteen blijven lopen maar voor mij werkt het alleen op die manier. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nou ik ben vanavond geweest en de show was erg mooi om te zien, maar er zijn helaas ook een aantal minpunten. Zo stond het geluid echt kut afgesteld, veels te hard. Tevens liepen de beelden niet synchroon met het geluid, dat vond ik echt een misser van jawelste. Als laatste wil ik nog kwijt, dat ik het liever had gezien, als Pink Floyd in zijn geheel op het podium had gestaan, maar goed dat is een utopie. Roger Waters heeft zijn centjes weer verdiend, de Arena was zo goed als uitverkocht. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Godver, ik was er ook. En dan zegt ie niks. |
|
quote: * Arena * Boeiender |
|
Dat ja. Te hard viel volgens mij wel mee. Heb mijn oordoppen niet eens gebruikt. Alles wat er kut aan was was volgens mij het Arena-effect. |
|
Gelredome was perfect! Behalve die oneffen muur natuurlijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik hoorde pas kort van tevoren dat we gingen, dat jij ging wist ik ook niet, vandaar. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ja ja... Waar zat/stond je ongeveer? |
|
Ja de Arena op zich zal de boosdoener zijn van het geluid, al zaten wij ook wel vlak onder die surround speakers achterin. We zaten op de onderste ring recht tegenover het podium. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik vond het een fantastische show. Geluid was imo goed en de visuals en effecten weergaloos. Ontzettend gave en indrukwekkende show. De thema's van the wall blijven tijdloos. " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote:Ik was er ook, en vond het wederom de gaafste show ooit, met een zeer behoorlijk geluid voor de Arena Dat van die vertraging ligt aan het feit dat je een behoorlijk end van het podium af zat. Iets met verschil in snelheid van licht en geluid www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Had je een verrekijker bij? Ik stond op 1/3 van het podium ongeveer. |
|
quote: Aha zit dat zo, wel jammer, want het staat wel knullig, zeker bij zo'n grote productie als The Wall. quote: Ja toevallig had ik een verrekijker bij, maar ik heb je niet gezien. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Wederom zeer genoten van deze show. Voor mij de 3e keer. Geluid vond ik prima te doen. Ik stond achteraan op het veld. Met uitzondering van Moon (met man en kids) geen ZM'ers gespot. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
You have time. You are doing fine. |
|
quote: Het was zeker genieten, wat een visueel spektakel! Wat betreft het geluid, ik zat zoals gezegd vlak onder/bij die surroundspeakers, dat was de boosdoener denk ik, want het geluid dat vanaf het podium kwam klonk verder wel prima. Ik heb qua ZM'ers Ralph nog zien lopen. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 09-09-2013 21:45] 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |