|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
die is ook op cd (uiteraard) verschenen.. bomb brussels haalt het bij lange na niet bij razor sharp daggers, vind ik. I am mine own redeemer...! |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
http://www.discogs.com/artist/John+Zorn 7 pagina's! The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Heet niet voorniets Kwelgeest he Voodoo_xx |
|
quote: O. Goldt. |
|
<3 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Toch in ieder geval deze: Naked City - s/t John Zorn - Metronome (met Mike Patton, is bijna noise ipv jazz) Electric Masada - At the Mountains of Madness Maar ik moet zijn discografie zelf ook eens goed doorspitten. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
DENTZ!!!! Unholy Grave mag natuurlijk niet in dit topic ontbreken... I am mine own redeemer...! |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
...dat bedoel ik! Dentz spaart alles van die band... succes Dentz, vooral met je vrouw! [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 07-12-2012 13:29] I am mine own redeemer...! |
|
[noise artiest] doei. |
|
quote: CoO releast inderdaad heel veel, maar volg ze al van in het prille begin en quasi alles vind ik op zijn minst goed. Er wordt ook geregeld eens van stijl gewisseld met toch een aantal kenschetsende elementen die het typisch CoO maken, ik vind ze fantastisch. Al kan ik heel goed begrijpen dat dit geen spek voor ieders bek is |
|
Lil' B. Die gast heeft iets van een dertig mixtapes uitgebracht de afgelopen vijf jaar. Iemand een idee welke de beste zijn? Black Jew? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik heb steeds 2 a 5 nummers die leuk zijn op zijn mixtapes, de rest is fillers vooral. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Dat probleem heb ik ook. Ach, gewoon alles downloaden en vlug doorbladeren dan. Please respect the bitch I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
I through my swag in the water IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
http://www.datpiff.com/Lil-B-The-BasedGod-Glassface-mixtape.427385.html DAMN SON WHERE DID YAH FIND THIS?? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ze zijn allemaal ''het beste'', in de zin dat ze allemaal net zo graftakkeslecht zijn. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
http://www.metal-archives.com/bands/Seges_Findere/16891 Waar kan ik het beste beginnen, Sonic Titan, jij kent het vast wel? |
|
Te zien aan de tattoo van die ene gast kent Assie dit wel. ಠ_ಠ If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:"Venereology" is mijn persoonlijke favoriet. Maar ik lees met regelmaat dat "Pulse Demon" een favoriet is. Verder vind ik "Frog" ( http://en.wikipedia.org/wiki/Frog_(album) )heel gaaf en "Animal Magnetism" ook best tof. Ik heb nog wel wat werk van'm liggen, maar qua draaien blijft het bij deze drie. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
|
|
Niets. Lekker links laten liggen die rommel. Zijn "Graveland - Thousand Swords"-worshipband Eternum ("Veil of Darkness) is wel behoorlijk gaaf. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Jah Wobble Brian Eno Peter Hammill Legendary Pink Dots (reactie van Dirge for November in 3, 2, 1..) Van allen heb of ken ik wel wat, maar allemachtig, hoe werk je in godsnaam zulke discografieën door? En dan ben ik al jaren bezig met het uitpluizen van de 'Canterbury scene'. Robert Wyatt, Gong, Soft Machine, honderdduizend afsplitsingen, samenwerkingen, projecten, ik krijg er hoofdpijn van. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |