|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
zaterdag 22 december | start 13:00 | gratis toegang HAIL OF BULLETS VANDERBUYST DEVIOUS CAULDRON (can) DICTATED CARNAL LEFTOVERS BRAINCASKET INIURIA NOT OTHERWISE SPECIFIED Afterparty: Slowbituary @ Buze, Steenwijk [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 17-12-2012 20:43] |
|
Mooie line-up en ook nog eens gratizzz ook |
|
Eens even kijken of ik daar bij kan zijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nu al reclame gaan maken voor een evenement in December 2013 Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
dit moet natuurlijk 2012 zijn! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Datum aangepast! dat moest inderdaad 2012 zijn |
|
Oh, best leuk. Misschien wel even heen dan. |
|
Leuk! Bareuh... |
|
Wij trappen af, wees op tijd! :D Nummer van Not Otherwise Specified, nog niet in de mix geweest... Je krijgt iig een ideee:D http://www.filedropper.com/experminetliedjetest2anderesnare |
|
Kut. Zit ik in Berlijn, wat natuurlijk ook leuk is maar toch... Leuk avondje. bub |
|
Ja, hier ga ik wel b(l)ij zijn! Bareuh... |
|
Op tijd zijn Hand! We speule als biertje doen lijkt me? |
|
Mijn hand en ik gaan er op tijd zijn Bareuh... |
|
Autocorrect FTW! |
|
Het is wel veel deathmetal allemaal of zit ik mis. |
|
quote: Yep. Het moet natuurlijk wél gezellig worden! Bareuh... |
|
quote:Mja, gezelligheid en deathmetal, ik voel mij niet echt aangesproken. Zit verlobde theedoek nog in Carnal Leftovers? |
|
quote: Volgens de laatste berichten nog steeds ja. en BVT zit in Not Otherwise Specified. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Beetje jammer, wilde hier heen maar nu krijg ik vrijdag de sleutel van mijn nieuwe huis en moet er geklust worden. |
|
quote: Joa, dus gewoon gaan.. |
|
De aanvangstijden van de bands: 14:30 Not Otherwise Specified 15:20 Carnal Leftovers 16:10 Braincasket 17:00 Dictated 17:50 Iniuria 18:40 Cauldron 19:40 Devious 20:40 Vanderbuyst 22:00 Hail of Bullets 24:00 Slowbituary Bareuh... |
|
quote: Zorg je wel dat je een treinkaartje hebt? Bareuh... |
|
ov kaart! :D |
|
Aanwezig! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: of jij? geef je die van jou aan V.T.! I am mine own redeemer...! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |