|
Auteur: |
|
|
Ik ga!!! How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
ikke niet |
|
ik ook niet beetje ver, en geen geld |
|
Ik wel, als ik precies weet waar het is Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
ga naar http://www.metropool.nl/ daar staat waar het is! En ik ben de gast met stekel haar en het cryptopsy, Pain Cometh shirt(and then you'll beg) aan. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
jezus, heb jij een gepland bestaan ofzo?? |
|
Welkom terug Zero! En om me weer on topic te begeven; ik ga zondag dus naar Zwolle. Maar dat wist je al. |
|
quote: ??¿¿ verklaar u nader "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Wist je dat er een fout in je naam staat?? Tolerance Omdat jij nu al weet wat je dan aan gaat trekken bedoelt ie denk k. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
die fout weet ik al jaren, maar ik laat het zo :D Het is gewoon gekomen met een tikfout ofzo. En ja ik weet dat, omdat ik me aangekleed heb "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Hee, ik zei t niet. Ik ga trouwens niet, want Vader en Decapitated (HEERSCH) heb ik pas geleden nog gezien in de Baroeg. Veel plezier iig. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
weet ik, maar voor de duidelijkheid.. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ja ik ga ook met nog een vriend. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
ik ben net terug,waren helaas vroeg met optreden...maar het was wel gezellig |
|
t was zeker een geslaagd concert! |
|
`Ja, vooral Vader was goed. Had alleen de 1e band gemist. Speelde die nog een beetje goed? Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
vader was redelijk, ik vond krisiun echt geweldig! Die drummer is echt ASOciaal goed gewoon. Prejudice was op zich wel aardig, maar ik kende geen enkel nummer. Decapitated viel me enigzins tegen, ze hadden betere nummers kunnen kiezen! Verder was het zeer geslaagd imo "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
weet ik niet ik heb de hele avond lopen ouwehoeren met iedereen, en heb daarom aleen Vader gezien (duur kaartje overigens ) |
Index / Concerten |