|
Auteur: |
|
|
New Morality, Blacklisted, Alkerdeel! Kijken of ik hier ooit bij kan zijn. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Vooral siked voor Blacklisted en Pay No Respect. Amenra en Alkerdeel zijn ook wel cool. New Morality ken ik niet, maar moet ik dringend eens checken. The Black Heart Rebellion spreekt mij dan weer helemaal niet aan. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Amenra, TBHR en Alkerdeel spreken me ook erg aan. Zeker het overwegen waard voor die prijs. |
|
Aanwezig. Vette line-up nu al met Amenra, TBHR en Alkerdeel. |
|
Zaterdag dus en heel veel zin! DOORS: 12u30 13u15 - 13u40 || CHEAP DRUGS 14u00 - 14u25 || KING HISS 14u45 - 15u10 || THESE MOUNTAINS ARE GHOSTS 15u30 - 16u00 || ALKERDEEL 16u20 - 16u50 || PAY NO RESPECT 17u10 - 17u40 || NEW MORALITY 18u00 - 18u35 || SURGE OF FURY 18u55 - 19u30 || THE BLACK HEART REBELLION 19u50 - 20u30 || CELESTE 20u50 - 21u35 || KNUCKLEDUST 22u10 - ... || AMENRA |
|
Het was ongelofelijk vet! De eerste bands vond ik gewoon matig. Alkerdeel was al een waardige opwarmer, maar dan kwan TBHR met een eerste hoogtepunt. Veel beter kwamen ze uit de verf dan in de AB voor de albumrelease show van Amenra. Vervolgens walste Celeste de zaal geheel plat. Visueel apart, maar zeer mooi door de eenvoud vind ik. Dan even een pauze genomen om geheel op te gaan bij Amenra. Opnieuw zwaar, intens en mooi, zoals het hoort. |
|
Amenra blijft gewoon één van de beste livebands die er zijn. Opnieuw enorm sterk. Verder vond ik Alkerdeel, Celeste en - nu ik aan de stijl gewend ben - The Black Heart Rebellion zeker goed. New Morality is ook een toffe band, jammer van de weinige respons. Coole dag! |
Index / Concerten |