|
Auteur: |
|
|
die heeft al mooie dingen laten horen. hier zijn volledige Phobia album op film gezet! www.vrangsinn.net/ oja, dit is hem dus signature |
|
mooie review http://www.maelstrom.nu/ezine/review_iss69_5538.php [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 23-11-2012 0:55] signature |
|
Godsallemachtig, wat een kut muziek. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Dikke Dennis meets Gollum. Nee wacht, Dikke Dennis eats Gollum. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Beetje sensatie zoeken door die oude CF fotoos erbij te plaatsen? Tegenwoordig (en ten tijde van de opnamen van Phobia) ziet hij er weer normaal uit. Destijds had hij een ziekte waardoor hij zo dik werd...waar hij dus van genezen is. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
bwaa, sensatie, ik vind het best wel een teken van zelfvertrouwen en karakter signature |
|
quote:Obesitas? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: *PROEST* Hoe dan ook; dikke (no pun intended) kutmuziek. Ja hoor... |
|
quote: signature |
|
quote: Nee, hij zal wel zware botten hebben. Of valt dat niet onder de noemer ziektes? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Cartmanitis? signature |
|
Lekkere mannen hoor Bart, dat zorgt echt voor minder verveling! |
|
Mijn god! En het is ook niet aan te horen zeg! Dit vinden mensen dus echt leuk? |
|
waarschijnlijk een bijwerking. desalniettemin, KUTMUZIEK IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: het beroert me wel signature |
|
quote: Ja ik word er ook beroerd van... |
|
Ondanks alles, pracht foto's! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik dacht even dat ik naar Double Date aan het luisteren was Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Index / Heavy Metal |