|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Oe, Roadburn ticket is in de pocket, maar misschien tuf ik ook nog wel ff naar Zwolle dan Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
super! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Vet! Boeiender |
|
Of beter gezegt....eindelijk hehehehe Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Qua bekendmaking wel ja. Boeiender |
|
quote: Fatt Pike. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Misschien gaan ze wel een paar down tempo NOFX nummertjes spelen! |
|
quote: Ik doelde meer op éindelijk eens iets fetsoenlijks in Hedon Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Yeah!! |
|
Dat word al 3 x HoF in 2013 www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Oeh dan ben ik jarig! Misschien best een leuke manier om het dan eens even te vieren... |
|
Boeiender |
|
Net even de supports gechecked: om te huilen zo slecht. |
|
quote:Supports ken ik niet, maar ik had wel een voorkeur ingebracht, een leuk bandje die laatst in Popfront speelde... Maar dat was vanwege packageperikelen niet mogelijk helaas. Boeiender |
|
quote: Idd niet best, maar dan knalt HoF er des te harder in www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: En ik hoef geen vrij te vragen dan, scheelt weer.... [Dit bericht is gewijzigd door nark op 25-01-2013 12:52] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Doet het niet. Wat kost een kaartje? Hoe laat begint het? Wie zijn de supports dan? |
|
quote: http://www.hedon-zwolle.nl/voorstelling/754/high-on-fire Kaartje kost € 13,50. Supportacts zijn LIZZARD en JUMPING JACK. Ken het beide niet, maar hoogstwaarschijnlijk is het allebei héél erg kut. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Yup. |
|
*kuch* ingekocht *kuch* |
|
quote:€ 14,50 zelfs. Laat de havenrockindex er maar op los dus. Het begint ook pas om 21:00, wordt hem niet zo. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 31-01-2013 0:19] |
|
quote:Ik vind het juist weer zo'n typisch 'veilige' Hedonband. |
|
quote: Oké. € 14,50 + supportacts zijn kut = redelijk kut (voor dit evenement) € 20,00 + alles is héél erg kut = héél erg kut (voor Havenrock) Tel uit je winst! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Mwoah, neuh, dat dan juist weer niet. Maar goed, denk dat ik wel aanwezig ben! Boeiender |
|
quote:Ho. € 14,50 + supportacts zijn kut + kans op het ontblote bovenlijf van Matt Pike = redelijk kut (voor dit evenement) € 15,00 + alles is héél erg kut + kans op het ontblote bovenlijf van Assie + towerbridgen + een DJ = alsnog redelijk kut (voor Havenrock) [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 31-01-2013 0:28] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |