|
Auteur: |
|
|
Zag hier nog geen topic van, dus bij deze. 16:00 Doors 16:30 - 17:15 White Oak (Nld) 17:35 - 18:15 Finster (Ger) 18:35 - 19:25 The Great Old Ones (Fra) 19:45 - 20:30 Make A Change... Kill Yourself (Dan) http://www.willemeen.nl/ |
|
Zo zeg, gaaf! Jammer genoeg kan ik niet.. |
|
Denk wel aanwezig. |
|
Oh leuk, misschien kom ik ook wel. |
|
Heu, geen dank hoor! |
|
|
|
Geen White Oak meer? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Whit Oak tourt niet mee, dunkt mij. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
wie gaat? signature |
|
quote: Precies. Maar de 16e zijn we er gewoon. |
|
Wat een ge-wel-di-ge bandnaam! |
|
Was geen bewuste typo. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
|
|
eerst even de nieuwe van Make A Change... checken, indien hij goed is, zou ik wel naar Arnhem durven afzakken |
|
Eén van de betrokken bands heeft via Facebook gesteld dat de gehele tour geannuleerd zou zijn... Ik ben zelf nog niet helemaal overtuigd zolang ik nog niks van Make A Change... of de organisatie zelf heb gehoord, maar ik zou de geïnteresseerden dus aanraden om dit topic even in de gaten te houden. Bericht kan overigens ook geïnterpreteerd worden alsof alleen Finster zich heeft teruggetrokken, maar dan zou 't wel wat krom geformuleerd zijn toch: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 10-12-2012 14:42] |
|
Wij weten iig nog van niks, zodra wij iets weten zal het hier meteen komen te staan. [Dit bericht is gewijzigd door Willemeen_W1 op 10-12-2012 15:06] |
|
quote: Ik heb Jakob van Make A Change... Kill Yourself al gesproken. Het komt erop neer dat er problemen met 't vervoersbedrijf zijn. Er wordt geprobeerd nog iets te regelen en het is nog niet definitief geannuleerd dus, zoals sommige andere organisaties al hebben gemeld, maar hij zei weinig hoop te hebben. |
|
De tourmanager heeft me net laten weten dat 't definitief geannuleerd is. |
|
EUROPEAN TOUR WITH MACKY CANCELLED Hey everyone. We're sad and disgusted to announce that our european tour with Make A Change... Kill Yourself and Finster is cancelled. The UK mini tour in january is not impacted. Reasons are obscure, even for us. Apparently something went wrong with the bus company, about the price. But that's kinda hard to believe, just 2 days before the kick off. The tour management (Susanne Klein / Agonal Hope Concerts) have showed up complete disrespect against us. The last 3 months, they've never answered clearly to the most simple organisation question and we've never been correctly informed on what was going on (like the problems on german or italian shows). And today, we've learn the cancellation via Finster's page and events on facebook... We've engaged money for this tour, and we've lost 10 days of vacations (most of us are working beside TGOO) that we could have used for another tour. We're really sorry for all of you guys who had planned to come to these gigs. For those who bought tickets, you'll be refunded by your local promoter. Be sure that we'll do our best to tour in Europe in 2013. Again, we're sorry about this situation. The Great Old Ones http://www.last.fm/user/xmosh4jezusx | Kali/Entropy |
|
Jammer zeg. |
|
Hmm matig. |
|
Wij hebben het bericht nu ook binnen, wij gaan kijken hoe we dit kunnen oplossen voor mensen die al een ticket in de vvk hebben gekocht. [Dit bericht is gewijzigd door Willemeen_W1 op 11-12-2012 13:28] |
|
Mensen die al een kaartje gekocht hebben krijgen via paylogic hun geld terug gestort. Mensen die tickets hebben gekocht bij Primera kunnen via DIT FORMULIER http://www.podiumvictorie.nl/db/WAS4f68a2297f9d2/Geld_Retour_Formulier_Primera.pdf hun geld terug krijgen. [Dit bericht is gewijzigd door Willemeen_W1 op 13-12-2012 14:13] |
Index / Concerten |