|
Auteur: |
|
|
ik zou gewoon ouderwets lekker naar de hoeren gaan... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Is een stuk goeikoper en gezelligger idd Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
precies... laatste wat je wil is toch tijdens een vrijgezelle feest tussen de metalheads op een of ander festival hangen? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Lekker karten en steengrillen. Of paintballen. Yehyeh i know. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Gewoon.. Party San. |
|
Into The Grave in Leeuwarden is een tof festival in augustus. Maar je kan ook gewoon Solex gaan rijden... 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Waarom zou je eigenlijk een vrijgezellenfeestje tijdens een festival willen houden? Genoeg andere leuke dingen, maar wellicht is dat niet metal genoeg? /oud |
|
Geen idee wie er allemaal bij zit, anders kun je ook naar Pukkelpop gaan. |
|
Het is een optie, niet zeker dat we dat gaan doen. Er zijn inderdaad een shitload andere dingen die je kunt doen, maar daar hebben we er al legio van gehad (Dat krijg je als je 35 bent en een grote vriendengroep hebt...). Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Dat klinkt als een dorps incest kliekje... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
verzamelen en bier drinken in popfront, bier drinken en waterfietsen in de zwolsche stadsgracht, 2 uur bier drinken voor het politiebureau, bier drinken in cafe de docter inclusief stoelendans, uiteten bij de febo, bier drinken bij cafe het beugeltje, weer uit eten bij de febo en taxi naar huis... en daar nog een biertje drinken. heerlijk! I am mine own redeemer...! |
|
Pak de auto naar Hannover en ga daar de hele nacht lang alle striptenten af. Beproefd en uitstekend bevonden concept! Idem Reperbahn, Hamburg. Met je metalfestival... Ja hoor... |
|
quote: Klopt. We zijn allemaal familie van elkaar. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
quote: Dit! |
|
Ik weet neit hoor, maar waarom zou je naar een metal festival gaan op een vrijgezellenfeest? Bij een vrijgezellenfeest hoef je natuurlijk niet iets sepciaals te doen, maar je kan de hele zomer al naar festivals gaan.... ik zou iets gaan doen wat net iets bijzonderder is.. maargoed, niet ijn feestje, dus wa tkan mij het eigenlijk schelen? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Waarom niet? Het gaat erom dat je iets leuk organiseerd waarvan je weet dat de vrijgezel dat leuk vind. We hebben ideeen genoeg, gooien die in de groep en bepalen dan wat het word. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
quote: Een dagje Lokerse Feesten is ook altijd een optie (jaarlijks een metaldag en ook op andere dagen staan er vaak boeiende acts) Verder is een dagje Pukkelpop ook altijd mogelijk, afhankelijk van de line-up en je muzikale voorkeur. Als ik me niet vergis heb je ook Yellostock in Geel in die maand. |
|
Goed, een serieuze optie: Mountainbike clinic doen! Super vet! Veel lol, inspanning en na afloop samen douchen (!!!). En daarna ga je je helemaal kapot zuipen. Gaat lekker snel als je zo'n inspanning hebt geleverd. Ja hoor... |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Joa, maar het was kut dat de striptease-act niet op kwam dagen (Of ons al gezien had en besloot door te lopen, kan ik ook snappen). Boeiender |
|
quote: Dat krijg je wel, ja. Ja hoor... |
Index / Concerten |