IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : festival in augustus?
Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 27-11-2012 11:43 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

Voor een vrijgezellenfeest/dag/weekend hebben we als optie om een metal / metalcore / hardcore festival te bezoeken.
Ik heb wat zitten zoeken en een paar festivals gevonden:
Ieperfest, Summerbreeze, Wacken en Alcatraz.

Wacken en Summerbreeze zijn wat ver rijden voor een dagje.
Heeft iemand hier nog tips of aanraders?
Een festival in NL, DU of BE in de maand augustus van 2013. De genoemde festivals zijn de enigen die ik kon vinden en die me wel geinig lijken.

Pritt kills the Brazilian glue-scene

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 27-11-2012 11:55 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ik zou gewoon ouderwets lekker naar de hoeren gaan...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 27-11-2012 12:12 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Is een stuk goeikoper en gezelligger idd

Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....

irritante klootzak
Posted 27-11-2012 12:13 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

precies...

laatste wat je wil is toch tijdens een vrijgezelle feest tussen de metalheads op een of ander festival hangen?

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 27-11-2012 12:22 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Lekker karten en steengrillen. Of paintballen.

Yehyeh i know.

Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-11-2012 12:39 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2012 11:43 schreef Vomitory het volgende:
Voor een vrijgezellenfeest/dag/weekend hebben we als optie om een metal / metalcore / hardcore festival te bezoeken.

Een festival in NL, DU of BE in de maand augustus van 2013. De genoemde festivals zijn de enigen die ik kon vinden en die me wel geinig lijken.

Gewoon.. Party San.

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 27-11-2012 12:39 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Into The Grave in Leeuwarden is een tof festival in augustus.

Maar je kan ook gewoon Solex gaan rijden...

5 Euro's? Op je muil!!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-11-2012 12:41 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Waarom zou je eigenlijk een vrijgezellenfeestje tijdens een festival willen houden? Genoeg andere leuke dingen, maar wellicht is dat niet metal genoeg? /oud

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 27-11-2012 14:00 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Geen idee wie er allemaal bij zit, anders kun je ook naar Pukkelpop gaan.

Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 27-11-2012 14:13 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

Het is een optie, niet zeker dat we dat gaan doen.

Er zijn inderdaad een shitload andere dingen die je kunt doen, maar daar hebben we er al legio van gehad (Dat krijg je als je 35 bent en een grote vriendengroep hebt...).

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 27-11-2012 17:45 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Dat klinkt als een dorps incest kliekje...

Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...

Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 27-11-2012 18:15 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

verzamelen en bier drinken in popfront, bier drinken en waterfietsen in de zwolsche stadsgracht, 2 uur bier drinken voor het politiebureau, bier drinken in cafe de docter inclusief stoelendans, uiteten bij de febo, bier drinken bij cafe het beugeltje, weer uit eten bij de febo en taxi naar huis... en daar nog een biertje drinken. heerlijk!

I am mine own redeemer...!

Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 27-11-2012 18:31 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Pak de auto naar Hannover en ga daar de hele nacht lang alle striptenten af. Beproefd en uitstekend bevonden concept!
Idem Reperbahn, Hamburg.

Met je metalfestival...

Ja hoor...

Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 28-11-2012 12:02 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2012 17:45 schreef Mortis Rex het volgende:
Dat klinkt als een dorps incest kliekje...

Klopt. We zijn allemaal familie van elkaar.

Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 28-11-2012 12:03 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

quote:
Op 27 november 2012 12:39 schreef MMayo het volgende:
Gewoon.. Party San.

Dit!

irritante klootzak
Posted 28-11-2012 12:28 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Ik weet neit hoor, maar waarom zou je naar een metal festival gaan op een vrijgezellenfeest?

Bij een vrijgezellenfeest hoef je natuurlijk niet iets sepciaals te doen, maar je kan de hele zomer al naar festivals gaan.... ik zou iets gaan doen wat net iets bijzonderder is..

maargoed, niet ijn feestje, dus wa tkan mij het eigenlijk schelen?

Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 28-11-2012 14:10 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

Waarom niet? Het gaat erom dat je iets leuk organiseerd waarvan je weet dat de vrijgezel dat leuk vind.
We hebben ideeen genoeg, gooien die in de groep en bepalen dan wat het word.

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 28-11-2012 14:24 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2012 11:43 schreef Vomitory het volgende:

Een dagje Lokerse Feesten is ook altijd een optie (jaarlijks een metaldag en ook op andere dagen staan er vaak boeiende acts)
Verder is een dagje Pukkelpop ook altijd mogelijk, afhankelijk van de line-up en je muzikale voorkeur.

Als ik me niet vergis heb je ook Yellostock in Geel in die maand.

Jolly Roger 666
Posted 28-11-2012 15:12 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Goed, een serieuze optie: Mountainbike clinic doen! Super vet! Veel lol, inspanning en na afloop samen douchen (!!!).

En daarna ga je je helemaal kapot zuipen. Gaat lekker snel als je zo'n inspanning hebt geleverd.

Ja hoor...

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-11-2012 16:21 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2012 15:12 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Goed, een serieuze optie: Mountainbike clinic doen! Super vet! Veel lol, inspanning en na afloop samen douchen (!!!).

En daarna ga je je helemaal kapot zuipen. Gaat lekker snel als je zo'n inspanning hebt geleverd.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 28-11-2012 17:46 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 27 november 2012 18:15 schreef Herrie Records Inc. het volgende:
verzamelen en bier drinken in popfront, bier drinken en waterfietsen in de zwolsche stadsgracht, 2 uur bier drinken voor het politiebureau, bier drinken in cafe de docter inclusief stoelendans, uiteten bij de febo, bier drinken bij cafe het beugeltje, weer uit eten bij de febo en taxi naar huis... en daar nog een biertje drinken. heerlijk!

Joa, maar het was kut dat de striptease-act niet op kwam dagen (Of ons al gezien had en besloot door te lopen, kan ik ook snappen).

Boeiender

Jolly Roger 666
Posted 28-11-2012 18:14 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 28 november 2012 16:21 schreef bastianus het volgende:

Dat krijg je wel, ja.

Ja hoor...

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com