|
Auteur: |
|
|
Voor degene onder jullie die donderdag a.s. een gig van Iron Maiden wil zien, kun je dat hier doorgeven: http://www.tmf.nl/site/programs/tmflate/liverequest.htm Is volgens mij wel een oud optreden, want ik zag een preview van Bruce met lang haar. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Ik noem ze altijd "The Mother Fucker" ... maar opzich is een Iron Maiden concert natuurlijk altijd goed. |
|
MAIDEN! MAIDEN! MAIDEN! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ik heb al een stuk of 30 keer gestemd Ik begin alleen een beetje door de namen heen te komen [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 03-07-2001 17:49] Bazzio Attacks!!! |
|
Ik hou niet van Iron Maiden... Dead things grow from deep inside... |
|
Sorry .. ik ook niet Moet ik hier nu weg ? |
|
quote: ja Kheb btw ook al een keer of 40 gestemd en mijn creativiteit laat ook te wensen over... Zou het opvallen dat er eigenlijk zo weinig ipadressen zijn van waaraf gestemt word?? [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 03-07-2001 20:05] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ehmmmmm... ik houd ook niet van Maiden, de muziek vind ik nog stoer, maar vanaf die kerel z'n bakkes opentrekt is het om zeep... |
|
jaaa IJzeruh Wèvuh!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
quote:Dan zouden ze Margareth Thatcher heten ... ijzeren maagden yeah! |
|
quote: eerst wel ja.... |
|
Iron Maiden!!!!!!!!!!!! Als ze dat concert niet laten zien... |
|
Vind de oude Maiden-albums wel oké:goed gitaarwerk,uitstekende teksten(ja,ik luister naar teksten-misschien beroepsmisvorming omdat ik germanist NL/ENG ben).Vooral "Powerslave"mag er best wezen... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
OMG! Vul ik daar als naam Albert Einstein in Maar ook: Jeffrey Damher Charles Manson Mary Bell Howard Unrah Ted Bundy James E Pough Komen die macabre cd's toch nog eens van pas Forward into the light, forward into infinity! |
|
Iron Maiden of Sting?! Hoe krijgen ze het verzonnen zeg.. hele tijd geleden hebben ze ook eens een flinke hoop Maiden uitgezonden daar..heb zo'n vermoeden dat dat nu een van die concerten gaat worden. *scream for me longbeach!* ...archangel dark angel lend me thy light... |
|
Ook al een keer of 20 gestemd alleen geen naam ingevuld...... Werkt blijkbaar ook...... |
|
tis een maidenshow uit '85: Iron Maiden Live at Longbeach '85, The Life After Death Tour Live After Death, een van m'n favoriete platen! ...archangel dark angel lend me thy light... |
|
quote:Life after death rules |
|
Godverdegodverdegodverdegodver Had ik net de video klaar staan en 3 kwartier verplicht naar kut muziek zitten kijken/luisteren om maar niets te missen van Maiden wordt dat Sting(k)concert uitgezonden Het zijn inderdaad THE MOTHER FUCKERS! Bazzio Attacks!!! |
|
En ze hebben niet gezegd dat het uiteindelijk toch Sting werd?!? HOW DARE THEY!!! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
grafzooi ik wil headbangers ball weer terug op mtv [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 06-07-2001 11:32] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:Ja ten tijden van Vanessa Warwick ... toen roeleerde het echt. |
Index / Algemeen |